Şiddetin her türlüsüne karşıyım. Ki çocuklarda gördüğünü uyguluyan varlıklar olduğu için hiç hoş karşılamam. Güzel bir şekilde anlatmak varken ne diye şiddet uygulanır ki? Hemde küçücük bir şey. Nasıl kıyıyorlar anlamıyorum.
Akrabalarımdan görüyorum sadece. O zaman da müdahale etmiyorum. Çocuk yetiştirmek kolay değil, her anne baba da mükemmel ebeveynliğin okulunu okumuş uzmanlar değil.
Normal insan çocuğuna kötü davranırken mutluluktan yapmaz, içerde müthiş huzursuzluk hisseder. Sakin bir zamanında sorsan yaptığının yanlış olduğunu herkesten daha iyi biliyor.