Güncellemeler
+1 yıl
Guncel

Her gün yaşadığımız şeyler bunlar bir süre sonra baş etmesini öğreniyorsun. He dokunmuyor mu yine? Tabi dokunuyor ama insanlardan böyle şeyleri bekler hale geliyorsun şaşırmıyorsun 🙂
Cevap
6Cevap
Saygısızlık yapana bende yaparım
Vala ben bazen insanların çoğu na bakıyorum diyorum ki Hitler mezarından kalksa insanlığa baksa yuhudilerle beraber tüm insanlığı yakın der diye düşünüyorum
Gece yandaki Suriyeliler uyutmuyor sürekli bir kaç tane adam kapı önünde bir seyler konuşuyorlar...
E yani?
İnsanları neden hep ben zeki diye düşünüyorum pardon.
Böyle kasıtlı, karaktersizce ise sıkıntı harici bir şey diyemem
Doğru bulmuyorum, gereksiz ve anlamsız davranış şeklidır.
Ayrımcılık yapanları hiç sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?