Ülkede ki insanlar neden hepsi sevimsiz sizce?

Açığı olsun kapalısı olsun çocuğu olsun yaşlısı olsun hepsinden nefret ediyorum çok cahiller sağcısı da solcu da hepsi aşırı cahil kültürlü olmaya çalışıyorlar elbise ile ama içleri cehalet kokuyor diksiyonları bozuk Arap gibiler o yüzden görmek istemiyorum sevmiyorum hiç birini burada ki insanları da hepsini de
Ülkede ki insanlar neden hepsi sevimsiz sizce?
Cevapla