Beni bu kadar heyecanlandıran hiçbir şey olmadı hayatımda 😅 Senin neden bu kadar heyecanlı olduğunu soracaktım ama yorumlarda gördüm, bugün bununla ilgili soru soracakmışsın. Merakla bekliyoruz 😂
Formula 1 yarış günleri gecesi kafama çok taktığım için uyuyamadığım günler oluyor. Ben böyleysem Bizim takım pilotlarının (RedBull) halini düşünemiyorum. Heyecandan duramıyorlardır diyeceğim ama bayağı sakinler. <3
Çocukken bayramlarda olurdu o heyecanı Bayadır yaşamıyorum. Şimdi hayrola ne olacak diyecem yorumlarda süprüz demişşin Ondan sormuyacagım :) Senin için iyi olur inşallah kardeşim :)
Ama sanırım bu yüzden intihara falza yatkın ve mutsuz bir insanım. Duygusuzluk insanı hayattan soğutuyor. Bazen insanları anlamıyorum bu duygu konularında.
Evet biriyle tanismistim beni cok heycanlandirmisti daha once tanidigim kimseye benzemiyordu cok farkliydi onun icin uyuyamiyordum nasil midemde kelebekler ucusuyordu 5 kilo verdim 1 haftada heyecan beni yedi bitirdi ama sonuc ne hic bir sey