Bir erkeğin bir kıza bağırması aşırı çirkin değil mi?

Yani bagirmasi sesini yukseltmesi falan ben olsaydim çok kirilirdim. az önce surv izliyodum batu ayseye cok bagirdi hakli olsa bile bir erkegin kadina bukadar bagirmasi dogru degil ya kadinlar daha hassas
Sizce?
Siz bagiriyomusunuz
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce
Bir erkeğin bir kıza bağırması aşırı çirkin değil mi?
Cevapla