Müslümanlar, saygı görmeyi hak ediyorlar mı?

Propaganda paylaşımı değildir; sadece tartışmak istiyorum.

Kafamızı nereye çevirsek, sayıca üstün olan Müslümanların, başka insanlara zulmettiklerini görüyoruz. Sayı olarak azken sıkıntı yok, çok hoşgörülü ve saygılı oluyorlar ama sayı olarak çok olunca, herkese hayatı cehennem ediyorlar.

Her zaman mağdur olduklarını ifade ediyorlar ama başka inançlardan ve başka kültürlerden olan herkes, Müslümanlara karşı büyük hassasiyetle yaklaşıyor. Yaşadıkları batılı devletlerde bile çok az ayrımcılığa uğruyorlar.

Herkesten bu kadar saygı ve hoşgörü görürlerken; alkol alanlara saldırıyor, başkalarının giyimlerine karışıyor, bulundukları her ülkede şeriat eylemleri yapıyor, insan haklarına aykırı hareket ediyor ve can yakıyorlar.

Bunca şeye rağmen, Müslümanlar saygıyı hak ediyorlar mı?
Ayrıca, Müslümanlar bu olaylar hakkında ne düşünüyorlar?
Müslümanlar, saygı görmeyi hak ediyorlar mı?
Cevapla