Müslümanların aşırı büyük çoğunluğu kimseye saygı duymazken neden saygı beklerler?

"Konu Cadılar Bayramı" Suudi Arabistan geçen sene Cadılar Bayramını kutladı, kostüm giyip eğlendikleri için Müslümanlar tarafından deli gibi linç yediler...

Müslümanların aşırı büyük çoğunluğu kimseye saygı duymazken neden saygı beklerler?

Gören Kabe'nin içine girip eğlendiler sanır. Fakat tek yaptıkları şey kostüm giyip sokaklarda eğlenmek. Bu Hristiyanlığa özgür bir şey bile değil, özü Paganlığa dayanıyor. Evrile evrile kostüm partisine döndü, millet eğlenmek için kutluyor. Fakat Müslümanlar bunu yapıyor. Başka dine inanlar Müslümanlar gibi x Müslüman ülkesinde sokağın ortasında ibadet yapmak isteseler kim bilir ne olur diye insan ister istemez kendine soruyor.

Müslümanların aşırı büyük çoğunluğu kimseye saygı duymazken neden saygı beklerler?
Cevapla