Susmak ne güzel bir şey ya kimseyle muhatap olmamak?

Ben hep yanlız takılıyorum çünkü eskiden beri yalnızım AKRABA ARKADAS yaşıtlarimin yanına gittiğimde kibirli hor davranıyorlar ama ben alışmisim büyüklerle oturup kalmaya bana daha iyi geliyor yaşı büyüklerle konuşmak daha huzur buluyorum ama çocuk kafalı insanlarla konuşsam canim sıkılıyor hiç gitmesem de olur aslında bundan sonra tek takılırım daha iyi birlik olup konuşuyorlar ben yanliz kalıyorum ama onlarla konuşmak huzursuzluk resmen sizde de var mi bu sıkıntı?
Susmak ne güzel bir şey ya kimseyle muhatap olmamak?
Cevapla