Konuşmak istemediğim bir insandan nasıl uzaklaşabilirim?

Birisi var mecburen aynı yerden servise biniyoruz sohbeti konuşmaları iyi gelmiyor yargılayıcı kısıtlayıcı konuşma yapıyor bu insandan nasıl kurtulabilirim enerjimi düşürüyor dertlesemiyorum. kendimi yanında rahat hissetmiyorum.
Konuşmak istemediğim bir insandan nasıl uzaklaşabilirim?
Cevapla