Şunu fark ettim, siz kendiniz de adam olsanız ütopya için kafi.. Bizdeki Anadolu versiyonu :
"eğrilik bulunmaz sen doğru isen"
Huzurlu geceler diliyorum hepimize... 💜
"eğrilik bulunmaz sen doğru isen"
Huzurlu geceler diliyorum hepimize... 💜
Bu tarz paylaşımlar neden hep erkekler adamlar üzerinden yapılıyor onu anlamış değilim adam yerine insan diyebilirsiniz mesela bilim adamı diye bir sıfat vardı şu an bilim insanı deniyor.
Cevap
4Cevap
Herkes iyi olsaydı dünya olmazdı amacı kalmazdı kötülüğün. O yüzden saçma soru..
Kötülük olmamasını elbette hepimiz isteriz ama işleyiş için olmak zorunda ve anlatmak zor gerçekten bunu.
Biraz düşünsen belki anlatsın bayan düşünür 😃
Anlarsın*
Daha temiz ve daha çok huzur olurdu..
başlanacak yalanları olmazdı..
dünya yaşanılcak bir yer olurdu
Az bir şey düzelirdi o kadar.
Bunu yaşamadan bilebilirmiyiz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?