4 çocuğumun olması yaşıma göre erken mi? 22 yaşındayım?

18 yaşında evlendim. Hemen hamile kaldim ve bir oğlum doğdu. Oğlum 1 yaşına gelmeden tekrar hamile kaldım ikiz kizlarim oldu. Ve şimdi tekrar hamileyim 2 ayım kaldı. Çevremdekiler 4 çocuk fazla diyor. Ekonomi kötü olduğu için yaşımda çok genç olduğu için zorlanacağımizi söylüyorlar.
4 çocuğumun olması yaşıma göre erken mi? 22 yaşındayım?
Cevapla