Ben 22, eşim 24 yaşında. Çocuk için erken mi?

Bir ailem olmadı. Şimdi evlendim, hemen bir çocuğum olsun istiyorum. Hem yaşım ilerleyince çocuğa yeterli ilgiyi gösteremeyeceğimden korkuyorum. Ama herkes daha erken diyor. Ekonomik durumumuz iyi. O konuda sorun yok. Ama kararımı eşime söylemeden önce buraya da danışmak istedim. Sizce erken çocuk yapmak pişmanlık mıdır?
Ben 22, eşim 24 yaşında. Çocuk için erken mi?
Cevapla