Çok yalnızım ve bunalımdayım. Sorunlarımı tek başıma halledemiyorum. Sizce sanal arkadaşlık mantıklı mı?

Artık birilerine bir şeyler anlatmak istiyorum. Çok yalnızım.
Çok yalnızım ve bunalımdayım. Sorunlarımı tek başıma halledemiyorum. Sizce sanal arkadaşlık mantıklı mı?
Cevapla