Kendimi çok yalnız hissediyorum ama arkadaşım olunca da sıkılıyorum nasıl dengeliycem bunu yaşayan var mı?

Böyle hisseden var mi

Kendimi çok yalnız hissediyorum ama arkadaşım olunca da sıkılıyorum nasıl dengeliycem bunu yaşayan var mı?
Cevapla