Ben tek yaşıyorum bir tane arkadaşım var çaresiz ama?

Yanima alıp almamak ta kararsizim cunku benim kimde elimden tutmadi ben merhametliyim üzülüyorum kadına çok çaresiz gözlerinden anlıyorum yanıma gelmek istiyor ama kadjn zamanında benim arkamdan çok konuştu kötülükler yaptı şimdi elinden tutmak doğru olur mu kimse benim elimden tutmadi?
Ben tek yaşıyorum bir tane arkadaşım var çaresiz ama?
Cevapla