
Kanada bazen çok varoş bir yer olabiliyor arkadaşlar 😀😀😀

#SelamGençlik 🍀🍀
Parkta hiç bulunmuyorum desem yeridir. Çekirdek yiyeceksem dışarıda olabilitesi pek yok benim için. Evde bile hızla ve zarif bir biçimde yemeye dikkat ediyorum. Parklar genelde sıkıcı zaten..
#TubaSueda 🍀🍀
Almanya'da yasiyorum, burada cekirdek falan papagan yemi, almanlar yollara cöp atmaz, bizimkiler ellerinde cekirdek sokakta citlata citlata, cöpünüde yaya yaya atarak gezmerli yokmu, valla baya utaniyoruz. Bazen parkt bankinda oturmuslar, yer cekirdek kabugu dolu, igrenc bir görünüm.
Cevap
18Cevap
Hayır genelde kafelere gidiyoruz
Torontoda olsa yapardık bizim parklarda genelde keşler olduğu için evimizde çeğirdeğimizi çitletiyoruz 😅
Parkta dızlamalık adam ararız bu saatte biz. Ekmek parası sonuçta , rızkımız o meslekteymiş 😔
https://ibb.co/28Ct3yq
Ekmek davası be supermod 😁
Yok o hayvanlık seviyesıne eremedık , masa bile var ki yere falan dağıtmamak için
Kanada hee bak sen :)
Sahil olacak anca öyle.
Eskihisar çok esiyor. Darıca iyidir..
En son arkadaşımla parkta çocuğunu oynatırken buluştuk. Baran oynuyor bizde sohbet ediyorduk. Çekirdek zamanları baya uzun süre önceydi
Favori aktivitelerimden biri djjd arkadaşlarla gece 2-3 e kadar yapılan çekirdek kolanin keyfini çoğu şey veremez 😂
Sahil daha mantıklı. Bira vs denize bakarken içildiğinde daha zevkli olur.
Olur mu öyle şey benim arkadaşlarımın tamami elit, çekirdeğe ellerini sürmezler. Onlar kahvaltı da bile margarita eşliğinde ceviche tüketirler.
Yanlışlıkla bi çay ver bakalım noluyo. Çok pis fakımsarlar.
Eskiden çok yapardık ta artık çekirdek ve kola da alınmıyor pahalı e arkadaşlarda uzaktalar işte böyle bir şeyler oldu.
Çitlemem, canım gibi çekirdek kabuğunu yerlere atarlar ben de deli olurum, hiç kendimi sinir etmeye gerek yok.
daha geçen gün yaptık o aktiviteyi 😀
kanada da olsaydım çağırırdım 🥺
Ahh bir ben toronto muydu kız 😀 olamadım..
Arkadaşım yok burada ortam yaparsam yaparız eskiden vardı hepsi çıkarcıydı.
Valla bugün programda mangal var 😂 çekirdeği de getiririm 😂👌🏼
Geçen diyetisyen dönüşü hep beraber bı kamelyada oturup hamburger yemisligimiz var🙈
Gençken çok yaptık. 😀💯 Şimdi zor gibi. Hem de çoğu evli zaten.
Hayır, sahile gideriz
Türkiye’de iken yapardık ama burada hayır
Tek yaptığımız aktivite 😂😂😂
Yok genelde starbucksta bulusupkarı kız kesiyoz
arkadaşım yok. inip kendi başıma çitliyorum
Arkadaşım yok hiç parka da gitmem zaten
Yok artık kahveye gidip taş diziyoruz
Sıkça yaptığım bir şey değil bu..
Çekirdek çitlemeyi sevmem.
Belki yılda bir yaparım.
En sevdiğimiz fakir aktivitemiz 🙃
Çekirdek çitlemem kilo yapar
Artık parkta bulusmuyoruz🤗
En fazla yürüyüş yaparım
Arkadaşlarım hep uzakta
Evet harika eylem
Arkadaşım yok 🥲👍
Hayır.
Hayır park sevmiyorum 😂
neresi burasi
İstanbul😅
Neden olmasın
Asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?