Yazdan nefret edenler olarak bir topluluk oluştursaydım, yanıma gelecek üye sayısı en az kaç olurdu?

Üzerime kova kova buz atsın birileri...🧊
Yazın başı böyleyse sonunu hiç hayal edemiyorum...🥵

Ben de bu arada bir topluluk oluşturayım madem: Mahkum Orta Kuşak! 🌍
Kaç kişi oluruz tahminen? 💬

Topluluk afişimiz bile hazır. En çok hangisini beğendiniz? 😂😂😂 (Bu görsellerle havayı bir miktar bile olsa soğutabildiysem ne mutlu bana fhdhdj)
Yazdan nefret edenler olarak bir topluluk oluştursaydım, yanıma gelecek üye sayısı en az kaç olurdu?
Yazdan nefret edenler olarak bir topluluk oluştursaydım, yanıma gelecek üye sayısı en az kaç olurdu?
Yazdan nefret edenler olarak bir topluluk oluştursaydım, yanıma gelecek üye sayısı en az kaç olurdu?
Cevapla