Dost kazığı yedim üstüne yurttan atıldık ben haklı mıyım?

en yakın arkadaşım beni sattı. müdürün odasında benle ilgili özel hayatımla ilgili her şeyi söyledi. tüm sırlarımı ve iftira attı bana. kulaklarımla kapıyı dinledim şok oldum. odaya girdim bende onla ilgili sırları söyledim. sonra dediki buna kızlık testi yapın dedi. tüm yurda tüm kızlara diyoki buna kızlık testi yapın. o kadar ağırdıki. oda yetmedi arkamdan demişki o adet olmadı hemile kaldı. Asla öyle bişi olmadı. odasına gittim kavga ettik telefonumu fırlattı bende onunkini camdan aşağı attım paramparça oldu. yurttan atıldık yer bakıyoruz şu an
Dost kazığı yedim üstüne yurttan atıldık ben haklı mıyım?
Cevapla