Kızlara kıyamıyorum, erkekleri yokluyorum?

Benim kız çevrem geniştir ve şahsen karşı cinsle anlaşamam. Ne erkekler benden hoşnuttur ne ben onlardan. Karşılıklı tiksinme yani.

Kızlar bana minnoş, konuşkan, sinsi geldiği için iyi anlaşıyorum. Erkeklere karşı önyargım var ve bundan rahatsız değilim.

Ömrüm boyunca erkeklerle ne zaman arkadaş olmaya çalışsam şakayı k@kaya çevirdiler, beni utandırmaya çalışıp bana ağır itamlarda bulundular, kendilerini üstün görüp beni defalarca reddettiler.

Lezbiyen değilim ama kızlar cidden harika canlılar, tam arkadaşlık kurmalık
Kızlara kıyamıyorum, erkekleri yokluyorum?
Cevapla