AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
123Cevap
Zevk icin yaparlar sonra allahim beni afet yok evlencez yok sevgilim :))
Biliyorum günah ama yapıyorum. Çünkü zevkli ha sunu da diyim en azından kul hakkı yemiyorum o daha büyük günah affı da yok , bence baska bir soru sor kul hakkı yiyor musunuz? Günah olduğunu bile bile diye
Kul hakkı yemiyor olman zinanın büyük günah oldugu gercegini değiştirmez ki be güzel Abi'm. Biz kaçınabildiğimiz kadar kaçınmalıyız bunlardan. :)
Kaçınma demiyorum zaten ben , ben kaçınamıyorum kardeşim geliyor bir şekilde
Seytanin vesvesine karsilik verme durumu başka bir aciklamsi yok.
Beyinle karar verilen bir durum değil sanırım yapanlar için tabi :)
sen hiç günah işlemiyor musun işliyorsan neden işliyorsun günah olduğunu bilmiyor musun bacım?
koskaca bir sanane diyorum
bende sana koskocaman katılıyorum
Buna eleştirel yaklaşma. herkesin değer yargıları inançları farklı.
Detaya girersek erkege kadinin sesi haram. Sevgilisi olmayan. Kac kisi varizki?
ben yapamıyorum badaklığım yüzünden partner sıkıntısı çekiyorum
hızlı yaşayıp genç ölelim cenazemiz yakışıklı olsun die
Nefislerine hakim olamıyorlar. ya da öyle bir dertleri yok.
sana ilgi gösteren yok sanırım eminim için gidiyo bir erkek arkadaşım olsada cinsellik yaşasam diye
hacı evlilik yası erkekte 30 a çıkmış 13-14 yaşında ozevki almaya başılosun. 17 yıl kadınlar gözünün önünde ne kadar dayana bilirsin. hergün...
Bak aynısını 70 Yaşında bir dede sordu bana dedim dede senin 13 Yaşında iki karın vardı bir zahmet yapma diye yaşına bakmadı kovaladı beni *
hacı tok açın halinden anlamaz. otobüste kalkıo inmio oturduum yerden kalkamıom inecem yerde inemiyom kimse ne cektiğimizi bilmiio. 18 de evlilik zorunlu yapılsın bak zina kalımu :)
Baskalarının günahlarıyla ilgilenmeyin. Kendinize bakın
Biz bir toplumuz değil mi o zaman toplumun ahlakını da düşünmek lazım..
sanane? bu Allah ile kul arasında sana ne oluyor? gizliden yazma kolay dimi?
Evlenmeden önce yapmayacağım.
En doğrusu
Herks cehennemi bilse zaten yapmaz ama iman zayıf olunca malesef herşey oluo.
Bu sorunun cevabı burada alenen belirtilmiştir.
https: //www. youtube. com /watch? v=3TCWVqbbmN8
Neden yargıladın hemen herkesi hem sanane bitmediniz ag
O anda aklınla hareket etmiyorsunki vücudu ele geçiriyo kafasına göre hareket ediyo
kim yappmış lann genel olarak konuşuyosun heee :!!!
çünkü erkekler kızlar gibi değildir. canı cinsellik ister.
Nefis diye bişey de var sahip çıkarsan yapmazsın çıkamazsan belli
çıkıyoruz işte.
Yapmıyoruz sıkıntı yok
Cok seviyorum seni ya, Mashallah..
Teşekkür ettim ^^
içki de günah ama içiyoruz
Bırakırsn inşallah.
ne alaka @pekikek
günah olan birçok şey var. hiçbirine laf söylemezler ama zinaya takılıyorlar. kendileri de eminim günah işliyorlardır hiç kimse günahsız saf olamaz.
E şimdi bu yaptığın doğru mu?
Mümkün olduğu kadar uzak durmaya çalışmalı insan
Ben yapmadım bacım opustum falan ama oyle bırsey yapmadım
Zevk için, tatmin olmak için , abazalıktan ama ben tövbe ettim artık yapmıyorum.
birileri sorsun meraK ETSİN DİYE :s
+1 i haketmişsin
Sevişmeden uyuyamıyoruz :D şarkısı bile var..
Sana günah bana değil.
Neden?
İnanmıyorum.
Çünkü sevişmeyi seviyoruz
Yapmadım hiç Allah'a şükür
ahirzaman alametleri.
bana günah olduğunu nerden çıkardın ^^
Niye sen özel misin izin mı çıktı sana her şeyi yapabilir misin?
zina olduğuna inanmıyorum bütün insanların ortak ihtiyacı olan birşey neden günah olsun ki saçmalık bu
Efendi Nefsi memnun etmek tek amaç..:-)
İtiraf ediyorum sag elimle ilişkimiz var :)
Hehe :D
maalesef cevabını bilmediğim tek konu bu.
Günahı bilen mi var herkes zevkinin peşinde
Sen neden oran buran açık geziyosun oda zina. ..
Beni görmedin ki nerden çıkardın açık olduğumu.
Her neyse günah işlemiyormusun sen?
Konuyla ilgili olarak zina yapmıyorum. Hiç günah işlemiyorum diyemem benim de hatalarim oluyor ama önemli olan hata olduğunu anlayıp bir daha yapmamak.
Neden günah işliyosun peki?
Sen benim soruma cevap vermedin çünkü verecek cevabın yok. ama ben cevap veriyorum her insan günah işler hata yapar asıl önemli olan onu farkedip bir daha yapmamak, benimde zaman zaman hatalarim oluyor insanım sonuçta yanlış şeyler soylerim ya da yaparım ama hatami anlayınca bir daha yapmam.
Bende yapıyorum bir hata işte herkez hata yapar ama yapılma aşamasına gelecek olursam hiç hesapta yokken aniden patlak veren durumlar, akılda yokken aniden bende anlamıyorum bazen kısmet diyip geçiyorum..
Ben müsliman değilim de o yüzden
bulamıyoruz ki yapalım anasını satıyım.
Ağaç yasken eğilir. Herşey aile ile alakali
Allahla arama girilmesinden hoslanmam..
ben şahsen yapmıyorum
kim demis onu gitmiyoruz :D
Yapmadiim icin sorun yok
Sana ne Allah mısında sana hesap vericem?
Bilmedigi icin galiba
Herkezin zevk meselesi bence =)
Tüm gün pompa dıp tıs.
errorr verdiniz degilmii :)
eve t nasıl yapıyorsunuz anlamıyorum :D
Bilmem şeytana sor. s
Çok keyifli ama..:))
Gençler ölüüyooooor yok oluyooooz
bir kıtapda yapmayın yazıyor dıye onu mu yapıcazz
Kafir misin
çünkü hoşumuza gidiyor :D
beni eksileyenler eğer yapmıyorsa helal olsun amaaa eminim sizde yapıyorsunuz zina sadece seks yapmak değildir arkadaşlar... kendi görmek istediğinize çevirmeyin herşeyi... karaktersizleşmeye gerek yok dürüst olun
Arada farklı tatlar istiyor can
nefse hakim olmak zor bu devrde
27 yasına kadar bir erkek nasıl dayanırki