Herkesi eşit görüyorum, bir kurdu bile öldüremiyorum bu iyi bir şey mi?

Bugün bir yere gittim arkadaşımla
Ailevi durumu kötü olduğundan durumu olmayanların kaldığı bir yerde kalıyor sevgilisi ile beraber

Böyle rengarenk bir apartman başka insanlar var adamlar Kadınlar var herkes neşeli

Gittim alkol alıp oturduk koltukta her yer pis ama orası doğru

Hiç yadırgamadım eğlenceli saygılı kişiler vardı orada güldük eğlendik portakal soyuyordu birisi arkadaşım nereden buldu dedi o da birisi verdi fazla varmış evinde dedi param yok bakkaldan alamam dedi

Ve beraber portakal yedik

Sonra çöpümde kurtlar vardı bugün 1 saat onları temizledim bir poşete koydum toprak alana götürdüm

Annem öldür dedi ama kıyamadım

Yani çünkü onların suçu değil ki var olmaları öldürmek benim hakkım değil onlar bilmiyor ki yaşıyorlar sadece


Aslında soğukkanlı biriyim öyle fazla samimi olmam ama egom yok kendi açımdan egom var o da gerektiği kadar kimseye üstten bakmam
Güncellemeler
+1 yıl
Çocukken herkesin bir meslek hayali olurdu ya ben hep sadece iyi bir insan olmak istiyordum mesleklere statülere hiçbir zaman önem vermedim 😊
Güncellemeler
+1 yıl
Umarım iyi bir insan olarak ölürüm, çocukluk hayalin gerçekleşir bir dine mensup değilim çünkü çoğu din kendi açısından sadece iyi bir insan olmaya bağlanıyor bende seçim yapmadım seçimim sadece iyi biri olmak
Herkesi eşit görüyorum, bir kurdu bile öldüremiyorum bu iyi bir şey mi?
Cevapla