Güncellemeler
+1 yıl
Çocukken herkesin bir meslek hayali olurdu ya ben hep sadece iyi bir insan olmak istiyordum mesleklere statülere hiçbir zaman önem vermedim 😊
Güncellemeler
+1 yıl
Umarım iyi bir insan olarak ölürüm, çocukluk hayalin gerçekleşir bir dine mensup değilim çünkü çoğu din kendi açısından sadece iyi bir insan olmaya bağlanıyor bende seçim yapmadım seçimim sadece iyi biri olmak
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Senin seçimin
Mantıklı fakat senden sonra kesin kuşlar yemiştir sevaba girsin aslında 😂
En azından doğanın döngüsüne karışmadım
Ekosistem diyorsun yani aslında ekosisteme çok müdahale ediyoruz insan olarak
Evet her gün bu düşünceler zaten aklıma geliyor ve insanlıkta soğuyorum
Ayapibilcek tek şey yine doğaya kendine bırakmak ben yediğim. meyve çekirdeklerini çöpe atmıyorum. mesela bir avuç toprak 8 10 tane çekirdek peçeteye sarıp doğaya atıyorum belki bir ağaç kazandırırim. diye sende öyle yapabilirsin mesala yolda piknik yaptigin bir yere çöp birakmaktansa o peceteleri cantanda taşıyıp atabilirsin yol. kenarlarina vs
Güzel fikir! Kesinlikle yapacağım teşekkür ederim
Rica ederim
bu kafa çok güzel bi kafa
Değil mi, bu düşüncelere sahip olmak kendimde en gurur duyduğum şey
herkesin yaşam hakkı var bence, katılıyorum sana
guzel kalp guzel kisilik
Teşekkür etmekte tereddüt ediyorum, çünkü aslında takdir edilecek bir şey değil herkesin olması gerektiği gibi yaşamaya çalışıyorum
evet cok dogru aslinda olmasi gereken ama olmasi gerekenden o kadar uzagiz ki
Aslında fazlasıyla yakınız, sadece görmemizi engelleyen birçok perde var o da bir nevi duyguların suçu insanları kendimizden daha çok önemsiyoruz ve bu duyguları bastırdığından tam olarak kendimize erişemiyoruz
Sana benziyorum bu konuda
Buna sevindim : )
Niye ki :D
Çünkü ben böyle olduğum İçin kendimi daha çok seviyorum ne olursa olsun mutluyum Çünkü kendime sahibim, sende bana benzer olduğundan mutlu olup kendini bulabilmen beni sevindirdi
İyi açıkladın fdlşkgkşldglkşfdlgşdg
Teşekkürler
Niye teşekkür ediyosun ki? :D
İyi açıkladığımı düşündüğün İçin
Düşündüm evet kesinlikle! :D
Seni bu sitede seviyorum
Nasıl ya ilk defa görmüyor musun?
Hayır, uzun zamandır görüyorum birçok hesabım oldu benim
İlginç, keşke tek hesapta kalsaydın o zaman :|
Neden
Uzun zamandır görüyormuşsun ve bi çeşit sevgi dile getirdin. Benim ise haberim yoktu
Geç yazdığım İçin kusura bakma, ve bence fazla kurcalamasan sevgi hissetmek daha iyi gibi yoksa sevgi işi kötüye gidiyor ya duygular karışıyor ya da zaman kaybediliyor
Geç yazman önemli değil. İsteğin gizli bir hayran olarak kalmak ise, pekala :D
: 3
Aynısı :D
aferim prenses
Teşekkür ederim
seni üzerler bu hayatta herkese iyi olamazsın
Sorun yok, insanlara iyiliğim uzaktan dokunur bana zarar gelecek iyiliklere yanaşmam ki zaten beklentilerim olmadığından çoğu iyiliğimden pişman olmuyorum
aferim kız
Evettt guzel
😊
Iyi bisey
☺️