Aynı yerde çalıştığımız bir kadın var , farklı statülerde çalışıyoruz ama ben onu arkadaş olarak görüyorum küçümsemiyorum o da çok kıskanç biri değil anlaşıyoruz. Benden 6 yaş büyük ve çok kilolu. Evli 3 çocuğu var.
Ben bekarım, gayet güzelim, bakımlıyım, fit' im, yüksek lisans mezunuyum falan.
Bugün çaycı yerinde yoktu ve onun elinde işi vardı, bana bi kahve yap da içelim dedi ben de kalkıp yaptım. Bana "senin niye evde kaldığını anladım" dedi. " insan kahvenin yanına bir lokum çikolata falan bişey koyar öyle sade sade getirdin dedi. Ben de güldüm "bunu bulduğuna şükret" dedim.
Sonradan aklıma takıldı, sizce bu kadın beni evde kalmış olarak mı görüyor?
Ben bekarım, gayet güzelim, bakımlıyım, fit' im, yüksek lisans mezunuyum falan.
Bugün çaycı yerinde yoktu ve onun elinde işi vardı, bana bi kahve yap da içelim dedi ben de kalkıp yaptım. Bana "senin niye evde kaldığını anladım" dedi. " insan kahvenin yanına bir lokum çikolata falan bişey koyar öyle sade sade getirdin dedi. Ben de güldüm "bunu bulduğuna şükret" dedim.
Sonradan aklıma takıldı, sizce bu kadın beni evde kalmış olarak mı görüyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer