Bu kadın bunu söylerken gerçekten benim evde kaldığımımı düşünmüş?

Aynı yerde çalıştığımız bir kadın var , farklı statülerde çalışıyoruz ama ben onu arkadaş olarak görüyorum küçümsemiyorum o da çok kıskanç biri değil anlaşıyoruz. Benden 6 yaş büyük ve çok kilolu. Evli 3 çocuğu var.
Ben bekarım, gayet güzelim, bakımlıyım, fit' im, yüksek lisans mezunuyum falan.
Bugün çaycı yerinde yoktu ve onun elinde işi vardı, bana bi kahve yap da içelim dedi ben de kalkıp yaptım. Bana "senin niye evde kaldığını anladım" dedi. " insan kahvenin yanına bir lokum çikolata falan bişey koyar öyle sade sade getirdin dedi. Ben de güldüm "bunu bulduğuna şükret" dedim.
Sonradan aklıma takıldı, sizce bu kadın beni evde kalmış olarak mı görüyor?
Bu kadın bunu söylerken gerçekten benim evde kaldığımımı düşünmüş?
Cevapla