Doğuda öğretmenlik yapmak neden çok zor?

Ben şanlıurfa da öğretmenlik yapıyorum 2 sınıf öğretmeniyim burdaki öğrenciler çok pis kokuyor sınıftaki kürt ve türk öğrenciler çok pis kokuyor
Doğuda öğretmenlik yapmak neden çok zor?
Cevapla