AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
104Cevap
Eğer babam yanımda olsaydı ne dede ne nine tanırdım
Nerde baban uzakta veya vefat mı etti
Ben hiç bir bayramı babamla beraber geciremedim o derece uzakta yani
Neyse takma belki ilerde bir bayramı beraber geçirirsin
22 yaşına geldim be bilader artık öyle bir ümidim yok ama işte hep yarım sevinçler hep buruk gülüşler
Baban neden uzakta özel değilse söylemisin
Terketti gitti işte yeni bir hayat kurmuş kendine
Neyse boş ver anne ne sıkı tutun sen
Minik kardeşim var 2 yaşında onun elini :p :) kutluycak yakında oda :)
:) :)
Çalışıyorum bayramda telefondan bayramlasiyorum genelde.
oda iyi hiç aramayanlarda var
Cennet analarin ayaklari altında demis ya resul Allah. Mübarek günde mübarek annemin elini öperim.
aynen kardeşim aynı kafadanız para felan umrumda olmaz namaza babamla gideriz dönerken bile öpmem eve gider anamın elini öper sonra pederinkini öperim
Aynen kardeşim
millet para vereninkini yazmış valla yazık acıdım
Acizz insanlar bunlar
herşey para olmuş desem olmamış diyenler çıkar nah olmamış
5-6 Bayramdr babami gormuyorum annemde elini öptürmüyor :)))
Niye
Yaslnmaya basldgini kabullenemiyor galiba :))
Olabilir
İnsanların bayramını kutlarım ama el öpmüyorum ya. Hem hijyen açısından hemde prensip meselesi.
:):)😃
Babamın elini öperim her zaman ki gibi Allah başımızdan eksik etmesin (amin)
Amin
Ilk esimin elini operim daha sonra annemin yani kayinvslidrmin ve kayinbabamin..
Güzel
Yakinimda eli öpülecek kim varsa ama annem eli basda gelir herzaman
:):)
ben sevmiyorum ya zaten bir annemi bir babamı bitti başka el öpmem dedemi görürsem o da dahil
Bende öyle ilk annem ama
benim anam babam yok yetimhanede büyüdüğüm için birtek kız kardeşim var ben onun elini öpüyorum diğer bayram o benim sırayla işte :D
😃:)
Kimsenin elini opmem kendi elimi operim kendime hayranim :))) bayramlar cok samimiyetsiz geliyor bana...
Anne baba nında mı öpmezsin
Opuyorum ama elini degil yanaktan oylesine ii bayramlar
Hmm iyi bayramlar
Annem veya babam ikisinden biri onlarla başlamadan olmaz
Aynen
bayram namazından sonra ilk dayım-dedem-babam kimi görürsem bu 3ünden biri
:):)
Halama giderdim sıksık. En çok o para verirdi:):):)
Aadffsaf
Babamla Bayram Namazına gittiğim için ilk babamın elini tabi ki :D
:):)
25 yaşındayım 17 senedir babamın elini hiç öpmedim... Herzaman ki gibi ilk annemin elini öpecem
Neden öpmedin
Bir kadın Yüzünden ailesini bırakıp gitti... ilk 6-7 sene hiç görmedim ondan sonra iş yerlerimizin aynı binada olmasından dolayı çok sık karşılaşmaya başladık ama hiç konuşmamaya çalışıyorum
nasıl aynı binada?
Ben tekstil işinde çalışıyorum onunda tekstil Atölyesi var benim çalıştığım atölye onun atölyesinin olduğu binaya taşındı.
Babamın veya annemin :D
Genelde ilk hangisi olur
Babam olur
:):)
Annişimin elini öperim :)
:))
Kurbanda el opmeyi sevmiorum :)
O zaman kurbanı öp tamam kötüydü biliyorum
Babam ve Annem Yeterli Bence
Aynen yeterli
Yanımda yöremde kim varsa ondan başlarım :))
:):)
Önceliğim aile reisimiz ilk aşkım babamdır.
Güzel
Ya annem olur ya da babam :-)
:):)
:-)
Acaba bu bayramda kim olacak
Babam kurban kesmeye gitmeden görürsem babam yoksa annem :-)
:):):)
Benimde öyle oluyor annem uyandırdığı için :)
:):)
babannemin ama bu bayram kocamın olacak :)
kocanin elini opuyormusun
@silentscream büyüğümdür ya bayramda öpmeyi düşünüyorum :)
valla kocanda seni opsun sansliymis :)
@silentscream normal geliyor bana ama ne bileyim :)
Güzel
Öncelik anne ve babamındır.
İlk hangisi
Sanırım annem
:):)
kimsenin elini öpmüyorum..
Niye
bir kere ailemle yaşamıyorum bayramlarında normal günden farkı yoktur benim için her zmnki gibi öğlen kalkarım kahvaltımı yapar köpeğimle yürüyüşe çıkarım..
Anladım
Büyüklerden kim denk gelirse artık.
:):)
kimsenin elini öpmüyorum :)
Niye
gelenek diye bişe kalmamış ama bu sadece gençlerin suçu değil eskilerin cimriliğinden de oluyo biraz.. maddi olmayan şeylerde ancak gelenek görenek derler zaten
Sen para içinmi öpüyorsun
hyr tabiki demek istediğimi anlamadın çoğu kişi öptürmek bile istemiyo çevremde görüyorum çocuklar öpüyo onlarda tık yok 3-5 lira neyse o da bir gelenek onun da devam etmesi gerek böyle insanlar görünce aşırı soğuyorum
Sen yinede yakın anne baba akrabanınkileri öp sevinsinler. :):)
yanaktan öpüyom ben onları :)
Öpmem, çene deydiririm. dadadasdasddasd
:):)
Dedeciğimin elini öperim.
:))
Kendi elimi öperim uyanır uyanmaz
kendine harçlıkta veriyosundur sen
Vermem mi sırf o yüzden öpüyorum zaten
:) bu bayram kaç verirsin?
1000 Lira düşünüyorum
woow çok iyi miş
Ilk babamin sonra annemin bu sira hic bozulmadi:-)
:))
Babaannem :D ilk onun elini opuyorum
Güzel
saygili kizim benim :))
:):)
Teşekkürler abicimm :D @wifiii
abi mi :D abi demeyeydin iyidi yaa :D ya ben bole bulasiyorum. cevaolarini gorunce kusura bakmiyosundimi :)) hepsine. degilde. bazilarinda satasirim. sana :D aniden. kapinna vurabilrm yani kimo demeden. acma :))
:):):)
Sorun yok sakin ol :D @wifiii
tamam brn sakinim hadi gorusrz :))
Görüşürüz :D
Anne veya babamdan kim önce denk gelirse.
Güzel
En yaşlı olan kişinin
:):)
İlk babamın elini öperim sonra annemin :)
:) güzel
annem ilk başka büyük kalmadı ailede
:):)
Uyandığımda ilk kimi görürsem :)
:):)
anne - baba en eli öpülesi iyi varlık
Sen ilk hangisini öpersin
genelde önce hangısı denk gelırse ama babamı herhalde hem daha buyuk hem daha öne çıkar öyle olaylarda ama sabah ılk annem kalkar herkes uyurken onu operım yanı ayrım yok bızde
Ilk babamin elini öperim paracikklarrrr:D
gelsin paralar diyosun
babamın. annem yok :/
vefat mı etti?
evet..
başın saolsun
Kahvalti sonrasi babamin
Güzel
Evimizin direği babamin tabikide
:):)
kendimin önce kendimi öpüp kutluyorum.)
:):)
kendine harçlıkta veriyon mu :) ?
Bu güzeldi
evet
:):):)
dikotomi paradoksu resmen :D
O ne
Her zaman önce Annem !
Aynen
Amin inşallah bu bayramda oyleolur kardes
:):)
Önce babam sonra annem O:)
:):)
Ananemle yaşadığım için ananem. Ananeler candır.
Sana göre öyle
Öpücek ne annem ne de babam var
Vefat mı ettiler
Evet babam öyle ama annemle de görüşmuyorum
Başka akraba tanıdık yok mu bayramlaştığın
Hayir yok
:(:( neyse bayramın mübarek olsun şimdiden
Sağol en azından birisi kutladi mutlu ettin beni teşekkürler :)))
Rica ederim
Allah ne kısmet ederse :D
:):)
dedem- anneannem- annem- dayım bu şekil
:):)
dedemin elini öpmeden hiçbirini öpmem :D
Bende annemin
Kimsem yok :( bu bayram geçer mi ki
Nasıl yok
uzaktalar hem de çook
Geçer kanka
daha başlamadı bile bir an önce bitsin şu bayram denen şey :(
sanırım artık öptüren kişi oldum..
aynen
canını sıkıyor buda insanın
niye
bizim cepte akrepte yok.. olan oluyorr..
:))
nys koly gelsin
saol
Para verenin ak saf kgkfflflslskdkfşad
:))
Kac bayram oldu el opmedim :(
niye
Bayramlari evden uzakta geçiriyorum hep
anladım
:))
fethiyelimisin?
Marmaris
Kim denkgelirse sıradan öperim
:))
Öncelikle anne baba...
ilk hangisi?
Annem :)
:))
Annemin elini öperim.
:):)