Kapalı kızların "kasıtlı, planlı" olarak aykırı hareket etmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Kapalı kızların "kasıtlı, planlı" olarak aykırı hareket etmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben bunun artık "kasıtlı ve planlı" olduğunu hatta finanse edildiğini bile düşünüyorum..
Bu sitede bile var..
Tesettürlü ama her türlü günaha bulaşmaktan geri durmayan, hatta bunu "normal" gibi göstermeye çalışan kişiler var..

Dertleri; tesettürün ve tesettürlü hanımların şereflerini ayaklar altına almak..

Vallahi kendi hallerinde bu günaha girseler bu kadar vebal almazlar.. Ama öyle büyük bir meselenin altını kazıyorlar ki, ucu Cehennemi öfkesinden parçalanacak hale getirdiği alevler olacak!
Umulur ki bu günahın farkına varırlar da tövbe ederler..

Tesettürlü demek doğru olmaz gerçi..
Zira tesettür sadece örtünmek, kapanmak değil.. Setretmek, gizlenmek, dikkat çekmemek anlamını taşır..

Bu yüzden tesettüre uymayanlar kendilerine tesettürlü demesinler..
Bunu gerçekten bilenler zaten tesettürlü demiyorlar..

Yazık..
Kapalı kızların kasıtlı, planlı olarak aykırı hareket etmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
#Vesselam
Güncellemeler
+1 yıl
...
Kapalı kızların "kasıtlı, planlı" olarak aykırı hareket etmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla