Kızımdan çok şikayet geliyor napmalıyım?

Arkadaşlar kızım orta okula gidiyor kendini köpek sanıyor dersin ortasında havlıyormuş öğretmenleri bu duruma başta gülse de şu an bana telefon ediyorlar kızınızı psikolağa götürün diyorlar ben kızımla konuşuyorum böyle yapma diyorum ama diğer gün de köpek gibi arkadaşlarını ısırıyor. Bir kişiyi hastanelik etti psikolojik sorunları var diyorlar ama ben kızıma psikolojisi bozuk demelerini istemiyorum onlar böyle dedikçe benim sinirlerim bozuluyor bende bu sefer kızıma deli damgası vuran insanlara hakaret ediyorum napmalıyım artık benim de psikolojim bozulmak üzere bu insanları anlamıyorum?
Kızımdan çok şikayet geliyor napmalıyım?
Cevapla