Sokakta kızlara bunu soruyorum! Suç mu?

Öncelikle sosyal fobim var ve bu yaşıma kadar (25) sanal hariç hiç kız arkadaşım olmadı. Şu son zamanlarda YouTube'da izlediğim videolar baya ilgimi çekti. Sokakta, yolda yürüyen kızlara bunu soruyorum: "Taş, kağıt, makas oyunu oynayalım mı?"

İşte kabul ederlerse, ben kazanırsam onları öpeceğim, onlar kazanırsa bana tokat atacaklar. Tabi şimdiye kadar 8 kadar kıza sordum ve hepsi hayır dedi. Bu suç mu, taciz mi? Kesinlikle zorlama, dokunma vs. asla yok. Sadece soruyorum, hayır derlerse "Rahatsız ettiysem özür dilerim." deyip gidiyorum.

Zaten önceden de, abilere ve amcalara falan bilerek saat ve adres sorardım, çekingenliğimi yenmek için. İşte bu biraz değişti gibi. Kimi kızlara direkt selam diyerek konuya giriyorum, kimilerine ise adres sorma bahanesiyle konuya giriyorum. Ama emin olun 20 üstü kıza gittim, sadece 8'ine o oyunu teklif edebildim. Diğerlerine teklif edemedim, adres sorup hızla gittim. Çünkü heyecandan kalbim çıkacaktı. Zaten sorduğum o 8'i de reddetti. Reddedince de insan bir kötü oluyor tabi ama zorlama, ısrar etme, dokunma, sapıklık falan bunlar asla olmaz. Hayır derlerse hayırdır. Ötesi suç çünkü. Ve elbet öyle evli gibi olan türbanlılara ve büyük ablalara değil, o kadar çok küçük kızlara da değil. Liseli ya da üniversiteli kızlara işte...

Buna devam etmeli miyim, yoksa bırakmalı mıyım?
Sokakta kızlara bunu soruyorum! Suç mu?
Cevapla