Öncelikle sosyal fobim var ve bu yaşıma kadar (25) sanal hariç hiç kız arkadaşım olmadı. Şu son zamanlarda YouTube'da izlediğim videolar baya ilgimi çekti. Sokakta, yolda yürüyen kızlara bunu soruyorum: "Taş, kağıt, makas oyunu oynayalım mı?"
İşte kabul ederlerse, ben kazanırsam onları öpeceğim, onlar kazanırsa bana tokat atacaklar. Tabi şimdiye kadar 8 kadar kıza sordum ve hepsi hayır dedi. Bu suç mu, taciz mi? Kesinlikle zorlama, dokunma vs. asla yok. Sadece soruyorum, hayır derlerse "Rahatsız ettiysem özür dilerim." deyip gidiyorum.
Zaten önceden de, abilere ve amcalara falan bilerek saat ve adres sorardım, çekingenliğimi yenmek için. İşte bu biraz değişti gibi. Kimi kızlara direkt selam diyerek konuya giriyorum, kimilerine ise adres sorma bahanesiyle konuya giriyorum. Ama emin olun 20 üstü kıza gittim, sadece 8'ine o oyunu teklif edebildim. Diğerlerine teklif edemedim, adres sorup hızla gittim. Çünkü heyecandan kalbim çıkacaktı. Zaten sorduğum o 8'i de reddetti. Reddedince de insan bir kötü oluyor tabi ama zorlama, ısrar etme, dokunma, sapıklık falan bunlar asla olmaz. Hayır derlerse hayırdır. Ötesi suç çünkü. Ve elbet öyle evli gibi olan türbanlılara ve büyük ablalara değil, o kadar çok küçük kızlara da değil. Liseli ya da üniversiteli kızlara işte...
Buna devam etmeli miyim, yoksa bırakmalı mıyım?
İşte kabul ederlerse, ben kazanırsam onları öpeceğim, onlar kazanırsa bana tokat atacaklar. Tabi şimdiye kadar 8 kadar kıza sordum ve hepsi hayır dedi. Bu suç mu, taciz mi? Kesinlikle zorlama, dokunma vs. asla yok. Sadece soruyorum, hayır derlerse "Rahatsız ettiysem özür dilerim." deyip gidiyorum.
Zaten önceden de, abilere ve amcalara falan bilerek saat ve adres sorardım, çekingenliğimi yenmek için. İşte bu biraz değişti gibi. Kimi kızlara direkt selam diyerek konuya giriyorum, kimilerine ise adres sorma bahanesiyle konuya giriyorum. Ama emin olun 20 üstü kıza gittim, sadece 8'ine o oyunu teklif edebildim. Diğerlerine teklif edemedim, adres sorup hızla gittim. Çünkü heyecandan kalbim çıkacaktı. Zaten sorduğum o 8'i de reddetti. Reddedince de insan bir kötü oluyor tabi ama zorlama, ısrar etme, dokunma, sapıklık falan bunlar asla olmaz. Hayır derlerse hayırdır. Ötesi suç çünkü. Ve elbet öyle evli gibi olan türbanlılara ve büyük ablalara değil, o kadar çok küçük kızlara da değil. Liseli ya da üniversiteli kızlara işte...
Buna devam etmeli miyim, yoksa bırakmalı mıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer