Bunu söylemeyen kız yoktur bence herkesin her ay düzenli kurduğu cümledir. :)

Peki ya siz bu cümleyi kuruyor musunuz?

Peki ya siz bu cümleyi kuruyor musunuz?

DarkCat_ sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Hiç sormamış olabilirim ya genelde çok emniyetle çıkarım dışarıya🙈
Galiba🤗🤗 y
Ahaha eskiden kuruyordum da artık ful emniyet takılıyorum
Alismamis dötte kan durmazmış , çıkmasa sasarim zaten🙄
😂😂😂😂😂😂
burcun ne
Hobaaa gizli yazmamisim rezillik😬
Pembe görünümlü mavileri ne yapsak ki 😂
kanka kanka Allah askina 2 dakika sonra kiz kanka baksana
kizim yeter knk bak knk bak kim senin popona bakcak
knk bende hasta oldum
baksana kiz
gotu kollayalim knk erkekler bakmasin😂
Haykırdım ya 😂😂😂
Bunu ben ve arkadaşım çok kullanıyoruz 😂😂😂
En son isyan etmiştim "Kanka erkeklerden çok ben baktım" diye 😂😂😂
😂😂😂
Evet dikkatli de olsam mutlaka o soruyu sorucam yoksa içim rahat etmiyor 😂
Evet bir kere de olsa hayat boyunca tüm kızların kurduğu bir cümle olabilir.👍
Kendime güvendiğim için pek kurmam. Hatta o kadar rahatım ki sanki hiç olmamısım gibi. Aman nazar degmesin assdg
evet ilki iki gub soruyorum😁😁
Ben kurmam da kızlar soruyorlar
Alışkanlık oldu artık :D
arkadaşım olmadığına göre sormak da yok :)
Kurmuşumdur da ben kanka demem
İlk 3 gün odamdan çıkmam 😊
Yapıyorum 2-3 Gün çok yoğun geliyor.
Kurarım.
#devilschild
Açık renk giydiysem sorarım.😂
of ya evet bazen yaparım 😂
Çaktırmadan bak knka 😇
Gunde 91838392 kere kurdugum cümle
Ben arkadaşıma klasik soru diyorum hemen anlıyor😁
Evet bazen
Evet 😂😂
Evetttt
Her saniye 😁
önüne geçip kaş göz yapıyom anlıyo artıkk :D
Eskidendi 😂
Evet soruyorum 😂
Tabii ki de :)
Ahahaha evet 😂
Söylemeyen yoktur :D
Aynen yaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?