Kızlar, regl döneminde yolda yürürken "Kanka arkama baksana bir şey var mı?" cümlesini kuruyor musunuz?

Bunu söylemeyen kız yoktur bence herkesin her ay düzenli kurduğu cümledir. :)
Kızlar, regl döneminde yolda yürürken "Kanka arkama baksana bir şey var mı?" cümlesini kuruyor musunuz?

Peki ya siz bu cümleyi kuruyor musunuz?
Kızlar, regl döneminde yolda yürürken "Kanka arkama baksana bir şey var mı?" cümlesini kuruyor musunuz?
Cevapla