Ablami istemeye geldiklerinde vermiyorum desem ayip olur mu?

Merhaba

Kiz isteme seramonilerinin "cinsiyetçi" bir yaklasim oldugunu dusunuyorum ve esastan reddediyorum.
Dolayisiyla kimselere verilecek kiz yok bizim evde...

Evlenmek isteyen basar nikahi evlenir.

Peki bunu nasil soylemeliyim erkek tarafina?
Ablami istemeye geldiklerinde vermiyorum desem ayip olur mu?
Cevapla