Okb bozukluk mu yoksa baska bi sey mi
bu durumu yaşayan varsa bi yorum atabilir mi bazen cok takiyorum
bu durumu yaşayan varsa bi yorum atabilir mi bazen cok takiyorum
Bu konuda içsel baskı hissetmenin nedeni okb olabilir. Bu durumun seni kontrol etmesine izin verme. Emin olana kadar abdest alman zamanla daha az emin olmana sebebiyet verir. Bu konuda tavsiyem kaygını azaltmak için tekrar abdest almanın geçici çözüm olduğunu hatırla ve durumu kontrol etmeye çalış.
Cevap
12Cevap
Niyet farz değil çokta takma elinden geldiğince yıkan çık
Neyi takiosun çok takılma niyetin önemli çünkü atlasan da
Dogru diyyorsun aslidna
Hah aynen o sorun bende de oluyor işte ;(
Dine gore boyle seyleri kafaya takip bastan abdest almak yanlismis yani seytana uyma
Euzu besmele cek ağzına burnuna dolu dolu şu ver sonra da vücudunu tamemn yıka
Yapiyorum vala namaz abdestini de alıyorum icinde
Niyetini bozmayacaksın vesvese herkeste olur bendede olur bazen
Vesevese bu sanirm evet ya
Bilerek eksik alırsan olmaz ama bilmeden unutursan bazı şeyleri kabul olur 😃
Unutma da değil aslinda
Vesvese oluyor almamis gibi hissediyorum bazen o kotu ya ;( halbuki hepsi tam
:)) bendede oluyordu aklıma başka şeyleri getiriyorum
Ahahaha sende bendensin kafaya taktikca oluyor ya
Yaş kaç
Pişt
Ne olursa olsun tekrar bastan abdest alma zaten dikkat ediyosan sorun yok.
Guslün farzı 3 tür ağıza su buruna su sonra tüm vücudu kuru yer kalmadan yıkamak küpe deliklerini unutma gerisi sünnettir
Vala hepsini yapiyorum yeminle
Tamm sen abdestini al çok fazla takma düşünme şüpheye düşme şüphe edersen sıkıntı olur sen ağıza buruna su al üstten aşağı güzelce yıkan yeterli
Tamamdir teşekkür etttimm :)
niyet farz değil
çok zorlama kendini
Vesvese bu görmezden gel geçer
Bebce de
Vesvese
Doğru
Okb bozukluğun var
Yasin kac niye takiyin
niye
vesvese
Nasıl Bi takıntı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?