Konuşmayalı nerdeyse 2 seneye yakın olan eski arkadaşım yazdı?

Eski bir arkadaşım var onunla [ ve diğer arkadaşlarda dahil ] ilişkimi keseli cok oldu. Kendisi yalnız kaldığında tüm yazı benimle konuşarak geçirmişti ama ben diger arkadaşla barıştırınca bana yazmayı yarıya indirip neredeyse 3 4 günde yazan birisi olmuştu öyle bir tip, daha çok hepsi toksit diyebilirim. Mesajı görünce ne alaka oldum.. sinirim bozuldu. Cevap mı vermeliyim?
Konuşmayalı nerdeyse 2 seneye yakın olan eski arkadaşım yazdı?
Cevapla