30 yaşına kadar zaman nasıl geçiyor?

Ben şu an 18 yaşındayım, insanların 30'lu yaşlarına geldiğini bir dünya tecrübe edindiğini gördüğümde hayret ediyorum. Mesela herkes 30'dan önce evlenmenin sağlıklı olmadığını söylüyor, 30 yaşına kadar hiç mi aklınıza karpuz kabuğu düşmüyor, hiç mi aşık olmuyorsunuz nasıl dayanabiliyorsunuz. 32 yaşında 10 yıldır öğretmenlik yapan biriyle tanıştım mesela, 10 yıl aynı mesleğe nasıl katlandın diye sormak istedim o kadar samimi olmadığım için soramadım. Nasıl geçti bu zaman? 10 yıl ne yapmış olabilir ki öğretmenliğe katlanmış olabilir? Ben 10 yıl önce 8 yaşındaydım çarpım tablosunu yeni öğreniyordum mesela, bir dünya şey oldu hayatımda. İnançlarım sürekli değişti, yaşadığım yerler sevdiğim şeyler dinlediğim müzikler sürekli değişti zaman bir şekilde su gibi geçti, bir sürü şey öğrendim her geçen gün de yeni şeyler öğrenmeye devam ediyorum ama çok tuhaf geliyor yine de bu kadar zaman nasıl geçiyor? Nasıl hissediyorsunuz? 30 olmaz 25 de olur, bana çok uzak gibi geliyor bu yaşlar
30 yaşına kadar zaman nasıl geçiyor?
Cevapla