Arkadaşımı çok seviyorum ama uyuşmuyoruz ne yapmalıyım?

Ben birinden hoşlanıyorum ve arkadaşım bazenleri onunla aynı ortamda bulunuyor karşıdan bakıyorum hoşlandığım çocuğa dikkat etme ihtiyacı bile duymuyor telefonuyla uğraşıyor sonra yanıma geldiğinde ne konuşuyorlardı diye sorduğumda dinlemediğini söylüyor. Ama o birinden hoşlandığında ikisinin karşılaşması için planlar yapıyorum çocuğun evine kadar buluyorum elimden geleni yapıyorum o neden benim aşk hayatımı umruna bile takmıyor. Bi de sohbet ederken beyni çok geç basıyor sevmediğimiz biri hakkında göndermeli espri yapıyorum ki kimden söz ettiğim çok açıkken iki saat ne demek istediğimi açıklıyorum ve kendimi çok kötü hissettiriyor
Arkadaşımı çok seviyorum ama uyuşmuyoruz ne yapmalıyım?
Cevapla