Hocaya dilekçenin fotoğrafını gönderdim az önce ama meğer elden teslim edecekmişiz yanlış anlamışım çok mu rezil oldum?

Taktım kafaya rezil bir durum mu sizce
Hocaya dilekçenin fotoğrafını gönderdim az önce ama meğer elden teslim edecekmişiz yanlış anlamışım çok mu rezil oldum?
Cevapla