Sınıf tekrarı için dilekçe verdim. Tekrar kayıtmı yapmalıyız anlamadım?

Aşırı sosyal medya kullanan biri değilim.1. sınıflar için okul açılmış haberim yeni oldu geçen yıl için dilekçe vermiştim tekrar etsin diye ben otomatik olarak devam eder sandm bildirim bişey okuldan gelmedi.3 gündür okul açılmış yeni öğrendim. Şimdi ne gibi işlemler lazım aşı olmadım. okula problemsiz girebilirmiyim
Sınıf tekrarı için dilekçe verdim. Tekrar kayıtmı yapmalıyız anlamadım?
Cevapla