Lise sona gidiyorum ve sınıfımdaki erkek bana psikolojik zorbalık yapıyor
bu kız çok sessiz diyor sende hep okuldasın diyor (devamsızlık hakkım bittiği için bi ara her gün gidiyordum) arkadaşları arasında da beni konusuyor mesela eve gidicektim arkadaşları da bana sen şimdi okuldan mı gidiyorsun vallaha de vs diyor
Bugün yolda gördüm yanında büssürü erkek vardı bana aiyy yaptı
Ben gerçekten b@k gibi hissediyorum onu görünce özgüvenim düşüyor sinir oluyorum psikolojimi bozdu
bu kız çok sessiz diyor sende hep okuldasın diyor (devamsızlık hakkım bittiği için bi ara her gün gidiyordum) arkadaşları arasında da beni konusuyor mesela eve gidicektim arkadaşları da bana sen şimdi okuldan mı gidiyorsun vallaha de vs diyor
Bugün yolda gördüm yanında büssürü erkek vardı bana aiyy yaptı
Ben gerçekten b@k gibi hissediyorum onu görünce özgüvenim düşüyor sinir oluyorum psikolojimi bozdu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer