Giderim çünkü insanlarla gidince yoruldum sıkıldım diyorlar. Bir şey yemek içmek istersin farklı öneriler alırsın. O yüzden tek olmayı seviyorum. Özellikle kitapçıda tek başıma kitaplara bakmayı
Ya sorma mahsur kaldım gibi oldu... Neyse bakalım. Yanıma garson geldi kaç kişi olacaksınız dedi. Tek kişiyim dedim. Müzik başlıcak dedi.. Kafe sakin ve pek kimse yok. Bu kalk git demek sanırım.
Allah dinde bile aşırılığı, fazla kapılmışlığın zara olduğunu söyler "dinde aşırılığa gitmeyin" der. Herşeyin çoğu aşırısı tehlikeli. İktidarın fazlası acizliği, gücün fazlası korkuyu, zenginliğin fazlası esareti doğurur. Her şeyin fazlası zarar.