Kendi kendine çiçek alan kadın hakkında ne düşünüyorsunuz?

İşe baslayacagim, bu işten ilk başta korkuyordum. ama sonra cesaretlendim ve görüşmeye gittim, olumlu geçti. İlk maasimla kendime teşekkür etmek için çiçek alacağım, nota da "kendime teşekkür ederim, bana inandığı için" yazacağım. Çok mu saçma?
Kendi kendine çiçek alan kadın hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla