İnsanlar neden hep buraya gelmek istior?

Ben almanyada yasiyorum hayir yani neden burasi. Anladik ekonomi kotuye gidiyor o zaman gidin calisin sabaha kadar bakin avmler tiklim tiklim dolu biz kopek gibi surunuyoruz burada aksam eve gelince disari cikip gezecek enerjimiz gucumuz bile kalmiyor millette bizi yerden euro topluyoruz altin kilozete siciyoruz saniyor bi gelip gorseniz ayaklariniz kiciniza vura vura kacarsiniz burdan. Zaten her sey almis basini gitmis gecen sene 1.4 olan benzin simdi 2.5 market fiyatlari en az yuzde 60 zamlanmis durumda? Bir tek kriz sizde mi var saniyorsunuz? Kriz burada da var dunyanin her yerinde oldugu gibi. Zannediyorsunuz ki buraya gelince her sey duzelecek onunuze kirmizi hali serip bekliyorlardi sizi dimi. Para mi siciyoruz biz. Kimse onumuze altin tepsiyle yemek koymuyor zorluk her yerde var ve biz halimize sukrediyoruz sizde edin. Nankorluk Allah katinda buyuk gunahtır
İnsanlar neden hep buraya gelmek istior?
Cevapla