Neden kimse umursamıyor neden arkadaşım yok?

Herkes bir şeyler için kullanıyor beni bu yüzden insanlara mesafeliyim e mesafeli olunca da dışlıyorlar...
Ünideyim ikinci sınıfım tek yaşıyorum kimseyle buluşmuyorum her şey boş geçiyor
Neden kimse umursamıyor neden arkadaşım yok?
Cevapla