Güzel de değilim zeki de değilim neden yaşıyorum?

Ne güzelim ne zekiyim ne iyi bir üni de okuyorum bede bir şey başarmışım kendimden tiksiniyorum neden böyle olmak zorunda diye neden yüz şeklim böyle neden 155 im neden ünim güzel değil diye kendimden nefret ediyorum
Güzel de değilim zeki de değilim neden yaşıyorum?
Cevapla