Telefon buldum bundan 5 ay önce sahibini bulamadım şimdi polis beni arıyor?

Bundan Bi 5 ay önce telefon buldum itiraf sayfalarına falan atmak istedim kayıp ilanı yapmıyoruz dediler evde duruyordu öyle sonra benim telefonum bozuldu bunu kullanmaya başladım şimdi de polis beni alıyor çalıntı diye ne yapmam gerek hırısizlik olarak suclaniyorum acil yardım edin
Telefon buldum bundan 5 ay önce sahibini bulamadım şimdi polis beni arıyor?
Cevapla