2 yıllık sevgililik ve 6 aylık nişanlılık döneminden sonra evlendik. Şu an 14 aylık evliyiz. Dün gece eşimin telefonuna bakarken nişanlılık dönemimizde iki kadınla yazışmalarını yakaladım. Başımdan aşağı kaynar sular döküldü, o kadar kötüyüm ki şu an. Biz sevgil ve nişanlıyken de sevişiyorduk ve bana sürekli beni çok arzuladığını ve çok seksi bulduğunu söylerdi hep. Düşünün ki bana kullandığı sözcüklern aynısını o kadınlara da kullanmış ve bu kadınları benimle arkadaşım diye tanştırdı ayrıca kadınlardan birisi evli kadının eşi vardiyalı çalışıyormuş ve eşi işteyken yazışmışlar hep. Eşime sonsuz güvenim vardı şu an yerle bir oldu o kadar kötüyüm ki. Üstelik hamile olma ihtimalim var, gördüklerimi sindiremiyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılErkekler ne güzel yorumlamış bide kadınlar arasında dayanışma var deriz resmen korumuşsunuz adamı. Güzelim bir defa yapan tekrar yapar, ayrıca nişanlılık da ortada resmiyet olmasa da sözlü bir akittir seninle olacağına dair ve adam buna rağmen 'farklı' kişilerle aldatmış, şu anda da farklı yollarla aldatmaya devam ediyor muhtemelen. Bu tarz kişilerin bahanesi 'o zaman evli değildik' olur maksimum sen bunu kabullenebilecek misin? Kabullendin diyelim adamın beyninden geçen düşünce şu olacak "nasılsa affediyor, bir kere affeden ne olursa olsun affeder" ve bu durum sürekli bir hale gelecek, sonra çocuk var diye onu bahane edip kalabilirsin ama bir ömür mutsuz olacaksın. Değil o adamın yatağına girmek yüzüne bakarken bile miden bulanacak ve git gide kendinden nefret ediceksin kendini bu kadar değersiz bir konuma koyduğun için. Ya da o gördüğün delilleri toplayıp gerekirse adamı takip ediceksin bir süre, sonra bütün delilleri koyup bir avukatla mis gibi çatır çatır boşayacaksın o ebelek de kalıcak öyle ortada. Evliliğin anlamını bilmeyen evlenmesin kardeşim kimse mecbur değil sizin bklu paşalarınızı çekmeye. Çok geçmiş olsun şimdiden. Desteğe ihtiyacın olursa yazabilirsin.
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılMerhabalar. Güveniniz bittiyse artık bu ilişkiyi elde tutmak için bir nedeniniz yok. Konuşmaların ekran görüntülerini falan alıp iyi bir avukat tutarak dava açıp boşanın. Seviyorum demek yetmiyor ne yazık ki. İlişki de güven duygusu bittiğinde sevgi de eski mutlulukta kalmıyor. Çocuğunuz yokken davayı açın. Konuşmaların ekran görüntülerini falan alın. Elinizde bir kanıtın olması çok önemli. Belki sizi şuanda da aldatıyor bilemezsiniz. Yani inşallah durumlar düzelir demek isterdim ama güven bitince aşkta sevgi de saygı da bitiyor. Boşanmak sizin için doğru seçim olacaktır.
30 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılÖncelikle bir gebelik testi yap. Sonrasında ona göre hareket edersin. Ama biri evli iki kadınla birşeyler yaşamış, seninle birlikte üç kadınla aynı anda beraber olmuş, her birine ise aynı lafları etmiş bir adama elbette hiçbir kadın tam anlamıyla güvenemezdi. Birde arkadaşım diye tanıştırmış, bu ise yüzsüzlüğün daniskası. Umarım hamile değilsindir cicim. Böyle adamlardan hamile kalıp kendinizi onlara mecbur zannetmeyin.
10 Yorumla
Herşeyden önce insanların milatları vardır. Tabii genel olarak. Öncesi ve sonrası. Siz evlendikten sonraki dönemi sorgulayabilirsiniz. Fakat gördüğünüz gerçekleri yüzüne vurarak değil. Önemli olan evlendiğiniz zamandan sonra size karşı tutum ve davranışları. Ha o ilk zamanlarda duyduğunuz aşk sözlerini size sarfetmemesine takılmayın hiç bir ilişki başladığı zamanki gibi devam etmez. Bu sevginin ve bağlılığın bittiği anlamına gelmez. Eşinizle yakaladığınız konu ile kesinlikle yüzleşmeyin. Bu yüzgöz olmanıza sizin ona güvenmeyeceğiniz duygusunu verecektir. Evlendikten sonra size karşı dürüst olmuş ise öylede güvenmiyo böylede güvenmiyo deyip gemileri yakmasına sebeb olabilir.
20 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
46
Cevap
53Cevap
+1 yılKusura bakma senin aptalligin benim yemedigim halt kalmadi mesela herkese de soyluyorum guvenmeyin bana etmeyin diye dinleyen yok e sonra bu tarz seyler oluyor iste dengem yerinde degil hem yapiyor hem pisman oluyorum ama dogruya dogru objektif olarak yaklasirsak mesela karsi taraf oyle olursa ben de guvenmem bi seyler yasayan insanlar guvenilmez oluyor arkadaslar bunu kendimden biliyor soyluyorum akliniza sokun sunu artik gecmis onemsiz diyenlere de guvenme ileride karsiya bi sekilde cikip dusunceler degisiyor millet ani yasamaya odaklandigi icin oyle soyluyor
10 Yorumla
+1 yılBu toplumda erkek adam yapar lekelenmez sorun olmaz çünkü erkek o mantığı hakim onun için önüne geçmek zor. Ya ona istediği ilgiyi verip kendine bağlarsın böylece başka kadına gerek kalamaz, ya da böyle sorgulayim irdelersen bu evlilik biter, ya da görmemezlikten gelip dediğim gibi istediği ilgiyi verip kendine bağlarsın bir daha olmaz unutulur gider mutlu mesut yaşarsınız. Bir kadın isterse erkegi mutlu eder ve istediğini yaptırır kadınlarda bu güç var
Erkek milleti bu konuda aptal kadına karşı koymaz onun emrine girer adeta.10 YorumlaAldatma varsa güven olmaz. Her zaman bu olay, senin aklını kurcalayacak; aklını kurcalamasa bile bilinç altında kalacak. En küçük şüphe ve olayda da bu olay, bilinç altından çıkarak bir iddiaya bir düşünceye dönüşecek. Ona güvenebileceğini sanmıyorum. Bunu bir kere yapan yine yapar.
10 Yorumla
+1 yılAyrıl gitsin. Ama aldattığı için değil telefonunda mesajlari tutacak kadar canım olduğu için. Bak insanlar evlenmeden önce korkarlar ve hatalı kararlar verebilirler. Tabii ki normalleştirmiyorum bu durumu ama eğer gerçekten pişman olduğunu gorebiliyorsan devam edin ama onlar edip saçmalıyorsa devamı da gelecektir.
03 Yorumla- +1 yıl
ondan önce olan bir olay geçmiş geçmiştir takmam bile kafama asıl önemlisi evlendikten sonra dir yaptiysayaparsa ozmn ayrıl dersin herkesin bir geçmişi vardık kadınlar içinde gecerli silme konusunda gelirsek silseydi iyi olurdu ama unutmuştur sanirimm
- +1 yıl
Onu diyorum işte. Aldatma konusunda acemi arkadas. Sen bilin
- 1 yıl
Peki bir kadın evlenmeden önce aldatsa ama bir daha asla yapmasa? Mesaj atsaniza
- Aile & Toplum konusunda 467 cevap paylaştı.
+1 yılAl karşına konuş. Açıklamasını iste. Neyini açıklayacak bilmiyorum açıklanacak bi şeyi de yok, kuzenim yazdı falan diyecektir en fazla ama ne kadarını kaldırabilirsin bilmem. Sana yalan söyleyen sana saygısı olmayan biri neticede bunu bilip o yastığa baş koyabilecek misiniz senin kararın.
00 Yorumla
+1 yılGecmişte kalan gecmişte kalmıştır evlenmeden önce yaptıgı birkere aldatmak degil bin kere aldatmıştır siz sevgili olmadan öncede birlikte oldugu kız olmuştur önemli olan evlendikten sonra düzeldimi halla aldatıyosa at kapıya yok evlendikten sonra başka birine dokunmadı diyosan güven bu saaten sonra da dokunmaz
017 Yorumla- +1 yıl
Ben erkek o.. yum evlensem bile sadik kalacagimi sanmiyorum sirf bundan dolayi bile evlenmek istemiyorum nerdeyse benim gibi olup da degisen kimse olmaz yalan o isler kardesim
- +1 yıl
@GekoKertenkelesi1903 zaten bir insanım huylarını degiştiremesin sadece hatalarından ders cıkarabilir birdaha yapmamak icin bunun icinde biraz beyin lazım sizin ilişkinize karışmak benim hadimd degil lakin yol yakınken dönün madem sagdık kalmıcak sın
- +1 yıl
Sizce aldatmak bir 'hata' mı? Hayır hata farklı bir şeydir, istemeden olan bir şeye hata denir. Kadınlar adamın ellerini bağlayıp kucağına çıkmadıysa bunun adı hata değil tercihtir. Adam aldatmayı tercih etmiş. Masumlaştırmayın durumu.
- +1 yıl
Ben degilim o soran icin soyledin sanirim dedigim sey su aliskanliktan vazgecilmiyo yani yapan bi daha yapar kendimden biliyorum hic kimseyi aldatmamis bi insan mi daha evlenilesidir yoksa her sevgilisini aldatan mi haha gecmis onemli kisaca ne kadar inkar edilse de sadece soylenilmek istenmez karsi tarafa isin gidisati degisecegi icin durum bu kendimden biliyorum ya
- +1 yıl
@bizamaninmeleki sunu soyleyeyim ben herseyi yasadim ama dediginiz tamamen dogru hata istemeden yapilan bi seydir bilerek hata yapilamaz ona yanlis denir kotu aliskanlik filan denir en fazla herkesin iradesi var evlenmeden once aldatan evlendikten sonra da aldatir bu kesin belki bikac istisna vardir ama belki sonra duzelebilen birisi ki o da yaptigi yanlisin altini ciziyorum hatanin degil yanlisin farkina varmasiyla olabilir o da bu tarz seyler tamamen gecmiste yasananlara kilif bulup pisligi halinin altina atmak ama en son ilerde bigun cikacak o halinin altindakiler ilerde o yuzden gecmis onemsiz sen yoktun o zaman ya da evli degildik bahaneleri one surulur kendimden biliyorum ya acik yureklilikle soyluyorum bunu durust olmak onemli
- +1 yıl
@GekoKertenkelesi1903 ozaman gecmişi b*k tan diye kimseyi sevmeyelim? Cünki herkes gecmişte kötğ secimler yapmıştır arkadaşlad kendiniz 4/4 lük sanmayın hepinizin kusurları vardır ben kimseyle öpüşmedim kimseyle sevişmedim demeyin boşa sadece kendini kandırırsın he gelcekten hic bir insanın eli eline degmemiştir ancak ozaman karşındaki insan dan da bunu bekleyebilirsin fakkat sizin aşk dediginiz şey istege dönüşiyo ozaman
- +1 yıl
@GekoKertenkelesi1903 evet bence de geçmiş derken kişinin yaşayış tarzı önemli, sen kendini biliyorsun kabullenmişsin zaten sorun yok ama evliliğe uygun olmayan da evlenmesin yani bence de
- +1 yıl
@Bizamaninmeleki durmu zaten masumlaştırmıyorum kimse 4/4 lük degildir diyorum sen her sevgilinin gecmişine göremi yargılarsın gecmişe takılıp kalmayın tabikide bekaret felen önemli şeyler anlamlı şeyler ama aşkın önüne gecmemeli bence ve yaptıgın tercih den pişman olduysan buna hata dersin
- +1 yıl
Oglum nerenle okuyosun ne yazdigima baktin mi ben herseyi yasadim diyorum ve herkes ayni degil kimseyle bisey yasamadan evlenen ciftler gordum dedigim sey gecmis onemsiz denilen kisim ben bi seyled yasadim o yuzden senden de bunu bekleme hakkim yok dolayisiyla takilip kalmayalim boyle seylere demek ne kadar boyle soylense de ona inandirmaya calissa da insan kendini aslinda onemli oldugu ilerde ortaya cikiyor ya defalarca gordum bunu kardesim o sey sadece kilif kulp bulma tamamen he ben dedigin gibi hic bisey yasamasaydim karsimdaki insandan da bunu beklerdim tabi ama her bku yedigim icin bunu soylememiz lazim gecmis onemsiz filan diye yoksa biseyler cikip rahatsiz edecek ve iliskinin devami gelmeyecek onemsiz ama cok onemli aslinda gibi bisey cikiyo ortaya
- +1 yıl
Ne alakası var kimseyle öpüşmemiş olmakla birini bilerek aldatmak aynı şeyler mi? O anlamda geçmişten bahsetmiyoruz. Aldatmak karaktersizliktir. Bir kadın karaktersizliği düzeltemez.
- +1 yıl
Yani dogru ben evlenmeyi dusunmuyorum zaten cunku kendimi biliyorum yanlis yaptigimin farkindayim cogu zaman pismanlik yasadigim oluyor yalan degil ama evliligi beceremem ki baskalarinin hayatini da mahvetmeye gerek yok bosuna veya benim gibi olan bi kadin da evlenmemeli biz zaten anlik yasiyoruz sonra ilerde evlenme fikri kafada belirmeye baslayinca bunun ustunu ortmeye basliyoruz boyle olan arkadaslarimda ayni dusunuyor zaten isin garibi kendim gibi olan bi kadinla bile evlenmek istemem cunku evlenmeden her seyi yasiyoruz zaten ama evlenmeden boyle olmayan icin yani eger oyle olsaydim evlilik cok anlamli olabilirdi o zaman
- +1 yıl
Tabiki de ayni seyler degil tamamen farkli ve zit seyler aslinda. Aldatmak icin dediginiz dogru herkes sevdigine guvenmek ister dogal olarak ama basina gelince artik ben de oyle yapacagim bundan sonra demeye baslayabiliyor insan zaten bunu hep soylerim ne kadar alakamin olmadigi durumlar olsa da sadakatin oncesi sonrasi olmaz diye evlenmeden once yapan sonra da yapar ben de o gruptayim zaten sirf bundan evlenmek bana mantikli gelmiyor zaten benim gibiler de niye evleniyor onu hic anlamiyorum ilerde ne de olsa bosanmayla sonuclanacak bilmiyorum ya
- +1 yıl
Şimdi siz karar verin örnek vericem
Ben 2sene önce biri ile cıkıyorum sonra sudan sebepten yere ayrılıyoruz ardından şimdiki kızla evliyim ve 2sene önce cıktıgım kızı yaşadıklarımızı ögrendi ve beni gecmişim yüzünden bırakıyo haklımı haksız mı - +1 yıl
Kendisi seninle ayni durumdaysa haksiz degilse hakli kanka zaten gecmis onemsiz diyen senle ayni kafadadir takilmamasi lazim dolayisiyla bunu bahane edemez etmemeli de zaten hani onemsizdi o zaman degil mi yani ama kiz hic bir seyi yasamamissa sonuna kadar hakli ki zaten o da bu sekilde yasamis sonucta ben hic bir sey yasamadan once ben de oyle dusunurdum ki hakkim da olurdu burdaki onemli olan durum su karsi tarafa durust olmak bize gore onemsiz olan bir sey karsi taraf eger bir sey yasamamissa haksizlik olur adil olmaz ki zaten biz bir sey yasadigimiz icin onemsiz diyoruz diger insanlari da anlamak lazim ayrica su var karsidaki insanin hic bir sey yasamamis olmasi bizim acimizdan ne gibi bir sikinti cikarabilir ki dogruya dogru hic cikarmaz daha cok guvenilir ustune bizim tam tersimiz yani objektif yaklasmak lazim kardesim durustluk cok onemli yani kimse kendi annesinin evlenmeden once babasi disinda birileriyle birseyler yasamis olmasini istemez kabul etmez yapmis olsa bile olmamis varsaymak ister kendi ailemizde bile boyle dusunuyoruz bir de ilerde esle evlenme durumu var ayrica acik yureklilikle fikirleri soylemek lazim ne olursa olsun
- +1 yıl
@GekoKertenkelesi1903 tamam zaten bu saklanılcak bir şey degil de durduk yere de söylenmez bence sorarsa acıklanabilir gecmiş önemsiz adı üstünde gecmiş diyoruz niye gecmiş cünki bi insanı gecmişine göre yargılayamazsın a bak bu adam hırsız dı şimdi avukat olmuş yokmu böyle insanlar var siz direk gecmişe göre şu şunu yapmış bu bunu yalmış derseniz hayatınızda kimse kalmaz kimse kusursuz degildir aksini ida eden de ne bilim yani ne diyim şimdi
- +1 yıl
Kanka yargilamak icin hukuk okumak gerekmiyo hepimiz bazi durumlarda birbirimizi yargiliyoruz sadece dile getirmiyoruz sen dedin ya hani kimse inkar etmesin herkes bisey yasiyo diyo bu da oyle inkar etmeyelim o veya bu sebepten yargiladigimiz yadirgadigimiz insanlar oldu oluyor olacak da agzi olan konusur sonucta ayrica yargilayinca ne oluyor ki ben kendimi biliyorum sadik kalamam bunu da dile getiriyorum ben gibi olmayan biri karsima cikarsa onu hak etmedigim icin sormasini anlarim zaten dogal olarak yargilanmaktan korkmaya gerek yok tamam ona ragmen senle devam ederim diyorsa sikinti yok ama ne dusundugu umrumda degil ne derse desin yargilarsa yargilasin her konuda yargilayabiliyor yargilanabiliyorsak bunda neden durum farkli olsun ki son olarak bak ne guzel dedin gecmisinde hirsizlik yapmayip hic hata yapmayan bi insanin daha iyi avukat olmasini beklersin dogal olarak daha cok guven verir oyle degil mi yoksa adam hirsizi kendi mahkemede savunacak veya muvekkilini savunacak yanlis oldugunu haksiz oldugunu bilse bile kisacasi yanlis yapan ile yapmayan bir olmuyor kardesim bunu da inkar etmeyelim simdi ben her seyi yasamis biri olarak soyluyorum ama bazen vicdanim beni rahat birakmiyor ona ragmen durust davranarak objektif olarak bunlari yaziyorum
- +1 yıl
Peki o zaman madem oyle sevgilisinden hamile kalmis 6 aylik bebegini karninda tasiyan ni insanla sevgili olur musun olmazsin bi de bunu yapip sonra aldiran bi insan dusun yillar sonra karsilasmis sevgili olur musun olursun yeter ki goz onunde olmasin bilinmesin gormeyesin demi gecmis onemsiz ya hani suanki seni sen yapan zaten gecmisindir kardesim hayatta edindigin tecrubelerindir fikirlerindir psikologa git suanki durumun depresyon haliyse eger senin gecmisini sorgulayarak bilgi edinir mutlu olsan bile benzer sorular sorar kisacasi seni sen yapan yasadiklarindir hep hata yapip sonra duzelen biri ile ki bu cok istisna bi durum hic hataya bulasmayan hirsizlik yapmayan hep duzgun olan bir olamaz kardesim sonra bu sorudaki evlilik mevzusu gibi insanin aklini kurcalayan seyler cikabiliyor demek ki soran icin onemli bu gecmis kendi fikirlerimizi belirtebiliriz ama bunlari zorla kabul ettirmemiz sacmaliktan baska bisey olamaz her insan ayni dusunmek durumunda degil
- Aile & Toplum konusunda 4,9b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet maalesef cok hos ve kaldırılabılır bır durum degıl ama en azından nıkahtan once oldugunu dusunerek bıraz motıve olman mumkun cunku hamıle olma ıhtımalın var ve yasanakcalar senı cok uzebılır.
Bu saatten sonra yaptıkları onemlı Şu an bu sekılde bır arayısları falan yoksa bır sure takıp et sonrasında bu yaptıklarını onun yuzune vur bılmedıgını sanmasın00 Yorumla eşine olan sevgin nasıl şuanda. bu aldatma durumu siz evliyken devam etmiş mi? bence bu durumu açık açık konuşmalısın ve içinden nasıl geliyorsa öyle davranmalısın ama ani bir karar verme lütfen her şeyi iyice düşünmelisin
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 570 cevap paylaştı. Zor olacak mantık ve kalbin arasında seçim yapacaksın
10 Yorumla
+1 yılKarşına alıp konuşmalısın. Gördüklerini söyle, bana bir açıklaman var mı diye sor? Seni tatmin eden bir açıklaması var mı , bir bak. Seni tatmin eden ve çabalayan bir hali varsa en kısa yoldan dönmek en iyisi. Bir ilişki yaşayıp; üstelik bunlarda çarpık ilişki evli kadınla olmuş bunları ben duysam adamdan soğurdum, tiksinirdim açıkçası. Güven felan kalmazdı Bende ve yıpranırdım. Kendini yıpratma ama önce konuş
00 Yorumla1 saat önce aldatıldığını öğrenip bunu bizimle paylaştığın için teşekkürler :))
Sanki doğru tepki kocanı arayıp küfürler etmen olabilirdi. O işten gelene kadar kendi kendini mi yiyeceksin?00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılHayda şimdi fabrika ayarlarına geri döneceksin. Vallahi zor bir durum. Yenilir yutulur şeyler değil. Sorsan ne açıklama yapacak acaba.
10 Yorumla
+1 yılEşinle yüzleş, ciddi bir şekilde uyar ve o yazışmalardan ekran görüntüsü al elinin altında dursun. Bişr de korun hemen çocuk olayına girme sakın
10 Yorumlaeğerki nişanlıyken aldatıyorsa kesin evliykende yapmıştır ve halada yapmaya devam ediyordur arkadaşım bende evliyim huylu huyundan vazgeçmez
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 604 cevap paylaştı.
+1 yılBen devam edemezdim bilmiyorum çok kötü bir durum.
İletişime devam ediyorlar mı acaba o daha kötü00 Yorumla
+1 yıl2 senelik mesajları hala kayıt altında mı tutuyormuş :) ilginç ya yani şimdi 2 sene boyunca o mesajları görmedin de bügün mü gördün
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Hemen bosan diyen insanlar var ne kadar hafife aliyorlar insanlarin hayatini.. Acik acik konus bence.. birdaha olmaz..
05 Yorumla- +1 yıl
Hafife alan sizsiniz bence. Saygısı sevgisi olmayan bi adamla ilişkiyi devam ettirmesini savunmak daha acınası.
- +1 yıl
@merdümgiriz Bizler detayli bilgiyi bilmiyoruz. Tek tarafli dusunmemek gerekir.
- +1 yıl
Aynen, arkadaşı diye tanıştırdığı kadına seni çok arzuluyorum çok seksisin demek çok masumcadır, açıklamasını beklemek lazım.
- +1 yıl
@merdümgiriz Aynen.. Sadece burada cok yikici yorumlar yaziyorlar olumlu cevaplar gerekiyor.
Bayan bir soru sormus, ödürmüsler. - +1 yıl
:))
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılYa şimdi ayrılırsın ya da seni aptal yerine koyan bu insanla evli kalıp ömür boyu pişmanlık yaşarsın
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. Bir anda kendini bom boş insan olarak hissetmişindir.
10 Yorumla
+1 yılbir yapan bidaha yapar msjları yüzüne çarpın gözünü iyce korkutun aşağılık herif
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 517 cevap paylaştı.
+1 yılGüven bir kere yıkıldı mı tekrar oluşması zor , eşine kolay gelsin ,
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 723 cevap paylaştı. Kendim yaşamış gibi üzüldüm şu an bence konuş gerçek ne değişecek ki eşin şu an nasıl
00 YorumlaAllah yardımcın olsun abla. İnşaallah hamile değilsindir o zaman
00 Yorumla
+1 yılsende aldat gözüne sokarak laf ederse de yazışmaları göster ailesine anlatmakla tehdit et
00 YorumlaSeninle yapan başkasıyla da yapar bu hu kadar basit
00 YorumlaHer genç kızın başına gelir, büyüyünce unutursun yavrum
00 Yorumla
+1 yılSoru içermeyen pylaşım :)
Soru sormak için mi, dertleşmek içinmi paylaştınız :)00 Yorumla
+1 yılSert şekilde tepkini koy seni kaybedeceğine inanmalı
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılçok kötü zor bir durum ve de zaman sizin için.
alacağınız karar ne ise doğrudur bence, affetmek dışında...00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılkimle evlenirsen evlen erkekler hep böyledir canım, ya sineye cekiceksin bidaha olursa biter diyeceksin ya da boşanıcaksin hakkında hayırlısı olsun
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİnsan hayatına aldığı insanı gerçekten tam anlamıyla tanıyamıyor. Bu durumu onunla konuş yakaladığını söyle bakalım ne dicek
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı. alıp karşına hesabını soracaksın başka çaresi yok bunun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAyrılmak en mantıklısı gurur varsa zaten ayrılırsın.
00 YorumlaNişanlılık döneminde olması sıkıntılı, hani evli olursun uzun süre geçer, birbinize arzunuz azalır örneğin, ama en aşk dolu zamanlarda böyle ise yazık olmuş :((
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOlmuş bitmiş ilişkimi ihtiyacimi gidermiş benden öncesinin önemi yoktur.
00 Yorumla
+1 yılatamin nutukta soyledigi cok sevdigim bir sozu vardir;;; hanimci olmayan erkegi bal da olsa unut✍🏻✍🏻✍🏻🙏🏻🙏🏻
10 Yorumlasirf hamile oldugun icin buna goz yumacaksan diyecek bi sey yok sen de surekli aldatilanlarsan olursun
10 YorumlaGeçmiş olsun ama bence biraz gözlemle hemen tepki verme hemende kimse ile paylasma bu durumu
10 YorumlaKimseye sonsuz güvenmiyceksin hep %50 olmalı. Bununla devam etmek zorunda değilsin.
14 Yorumla- +1 yıl
%1 bile guvenmeyeceksin hatta hic guvenmeyip evleneceksin gidisata gore bakacaksin
- +1 yıl
Sadece resmi diyerek anasini belledik zaten evliligin her seyi yasadiktan sonra ne anlami var ki evliligin zaten ondan oncede evli ciftler gibi yasaniyo cinsellik onemli tabi ben herseyi yasadim evlenmek istemem bosuna resmiyete niye dokeyim ki zaten ne amaci kaliyor yani bos seyler ben erkek o.. yum acikca soyluyorum insanlar bizle evlenmemeli guven sadakat yok bizde boyle kisilerle de evlenilmez zaten ben hic hayat kadiniyla ya da jigoloyla evlenen insan gormedim
- +1 yıl
Bildigi halde yoksa o da biliyor ki fikirler degisecek evlilik fikrinden vazgecilecek dolayisiyla gecmis onemsiz safsatasini one atmak kaliyor geriye haha
+1 yılZor bir durum tabi üzerinde uzunca konuşulması gereken bir durum biliyor mu her şeyi gördüğünü
00 Yorumla
+1 yılEn iyisi yalnız takılmak
10 Yorumla
+1 yılBen o saatten sonra evli kalamazdim herhalde
00 Yorumla
+1 yılBoşan yapan bidaha yapar midesiz
00 Yorumla
+1 yılÇok geç olmadan ayrıl derim
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı. 14 yil önceki yazışmaları nasil buldun?
01 Yorumla- +1 yıl
Ay demiş
+1 yılBöyle bir şeyi sindirme git boşan
00 YorumlaAllah yardımcın olsun
00 Yorumlaboşluğuna denk gelmiştir.
00 YorumlaEvlenmeden önce sen onu tanıyor muydun
02 Yorumla
+1 yılHamile değilsen boşanmanı tavsiye ederim.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 922 cevap paylaştı.
+1 yılArtık güvenemezsin güvenin kırılmıştır
00 Yorumla
+1 yılGüvenmeyeceksin boşanacaksın.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılGeçmişe bakarak kalırsan sıçarsın.
00 Yorumla
+1 yılArtık ona güvenemrzsiniz
00 Yorumla
+1 yılboşan kanki güvenme aldatan bir daha aldatır
00 YorumlaEvlenmeden önce düşün
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
+1 yılEvlenmeden önceymiş ama evlenmiş artık
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen evlenmeden once her bku yiyebilir cunku hayatinda o yoktu
Eşin prof çıktı 😅 geçmiş olsun
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 521 cevap paylaştı.
+1 yıltekrar güvenmek zor. bir kere güvenilir.
00 Yorumla
+1 yılKime sonsuz güvenirsen darbe yersin
01 Yorumla- +1 yıl
Olur mu oyle sey guven kaybedilmek icin var hep darbe yememiz lazim ya da darbe yedirtmemiz yoksa bu kavramin onemi anlasilmaz oyle degil mi haha
- Devamını Gör (39)
Devamını Gör(84)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Eşim evlenmeden önce beni aldatmış, artık ona nasıl güveneceğim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer