İçimde ki bu kötü bir şey olacakmış hissi neden olur?

Arkadaşlar 2 gündür içimde çok kötü bir his var, normal de bu histen sonra deprem oluyor ya da kötü bir haber geliyor, ama son zamanlar da kötü bir şeyler de yaşadım, sağlık açısında yarın da tomografisi gireceğim acaba ondan mı, yoksa covid sonrası yan etkilerinden mi bilemiyorum.
Hisslerin kuvvetlidir
Covid sonrası kaygı bozukluğu normal
Tam tersi sevineceğine işaret
Son zamanlar da yaşadığın ağır olayların etkisi olabilir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İçimde ki bu kötü bir şey olacakmış hissi neden olur?
Cevapla