Kuzenlerimde yaşıyorum ve sıkıntı oluyor?

Ben yalnız yaşadım İzmir'de 3 yıl, sonra ailemin yanına döndüm memlekete. Sonrasında tekrar İzmir'e döndüm ve simdi kuzenlerimde yaşıyorum bir kaç ay onlarla kalacağım. Ben yalnız vakit geçirmeyi seviyorum. Akşam yemeği yemiyorum işte öğlen geç yediğim için. Sofraya oturmadığım ve ara ara odaya çekilip kitap okuduğum için kendilerince bana tavır aldılar 1 hafta. Ben yanlış bişey yapmadığımı düşündüğüm için hic oralı olmadım. Annemle bazen problem yaşıyorum. Onların yanında telefonla daha önce yaşadığım için şahit oldular. Kuzenim annemle yaşıt zaten. Dün benimle konuştu zoruma gitti odaya çekilmen felan dedi. Annen annelik yapmıyor ben yaparım sana dedi. Bişey demedim o an ağladı çünkü. Ama annemin annelik yapmamasına nerden çıkardı anlamadım. Bu denmez bile çok ayıp. Ayrıca kimseden annelik yapmasını beklemiyorum. Ama çok bozuldum. Dünden beri o dediği aklımdan çıkmıyor. Böyle denir mı kalbim o kadar kırıldı ki. Yani benden beklentileri ne tam olarak anlamış değilim. Her yaptıklarına katılmak zorunda gibi hissetmeye başladım. Dizi izliyorlar ve ben o diziyi izlemiyorum onların yanında oturmam bekleniyor. Cok garip bir durumun içindeyim. Başka ev tutma gibi bir şansım yok zaten 3 ay sonra düğünüm var. Sizce ne yapmalıyım çok rahatsız hissediyorum.
Kuzenlerimde yaşıyorum ve sıkıntı oluyor?
Cevapla