Üst komşum çok ses yapıyor, ne yapmalıyım?

Arkadaşlar üst katımızda kirada oturan bir karı koca var her gece istisnasız bağırarak tartışıyorlar kadın sürekli bağırıyor. Yani kadına şiddet olayı değil. İletişimsizlik sanırım. Aylardır bu şekilde devam ediyor bir kere uyarıldılar ama umurlarinda değil. Hukuken bir yaptırım vs oluyor mu bu olaylarda? Ne yapılması gerekiyor. Ev sahipleri uzak bir şehirde ve onları da kimse tanımıyor zaten.
Üst komşum çok ses yapıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla