50 kişi üstü şahıs 3 kişiye daldı kaçmak mı erkek gibi dayak yemek mi?

Arkadaşlar o 3 kişiden biri benim ve cevabınızı tahmin ediyorum fakat olayı anlattıktan sonra siz olsanız ne yapardınız yazarsanız sevinirim olaya başlıyayım.
3 arkadaş eve döneceğiz onun için otobüs durağına yürüyoruz her şey hergünki gibi rutin ve normal otobüs durağına gitmek için boş toprak bir arsadan geçiyoruz çok büyük bir arsa değil insanların araba park etmek için kullandığı bir yer geldiğimiz yerin yokuş yukarısında karakol var bu bize dalan şahıslar oradan uzak olmayı seçmişler ki polis gelemesin duymasın neyse biz tam toprak arsadan yürürken ortalarında yanımıza birkaç transit geldi ve kapıları açıldı aşağıya inen inene bir anda etrafımızı çevirdiler böyle olunca kaçacak yerde kalmamış oldu tâbi yapacak bir şey yok dalmayı bekliyorlar bacağımın alt cebinden kelebeği çıkarıp sallayarak açtım (o anki akılla insan çok düşünemiyor en iyi çare bunu buldum) ve o an trajikomik bir olay oldu transitin üstüne çıkan birkaç şahıs üstümüze transit üstünden atlayıp uçan yumruk atmaya başladılar burdan gaza gelen kalabalıkta dalmaya başlayınca ortalık kızıştı ben 1 kişiye çok güzel yumruk attım zaten oda tek yumruktu bir anda kendimi yerde çök-kapan-tutun yaparken buldum zaten kelebek deseniz uçmuş milletin altında ezilip kaybolmuştu yerdeyken bile insafsız evlatları nasıl vuruyor sanırsınız anaları ile iş çevirmişiz o sırada yere ilk yıkılan arkadaşı insafa gelip arkadan birkaç kişi tutup sürükleyerek kurtarmış yakındaki bir köfteciye götürmüşler o sırada ben ve diğer arkadaş yerde dans ettirilircesine Sürünüyoruz şans bu arkadan sesler gelmeye başladı yanlış kişileri dövüyoruz diye böyle olunca grubun bir kısmı uzaklaştı bir kısmı kendi aralarında kararsızca konuşmaya başladı fırsat bu fırsat arkadaşla ben kalktığımız gibi milleti ittirip arsaya yakındaki bir markete attık kendimizi zaten olay 1-2 dakika sürmüş fakat dayak yiyen taraf olunca zaman geçmiyor saat gibi geliyor o sıralar yakındaki bir bankanın güvenliği olayı görmüş millet polis ve ambulansı aramış bizde markette soluklanmaya çalışıyoruz sağolsun marketteki Kasiyer reis epey gaza gelen biriymiş market kapısına toplanan 15-20 kişiye belinden falçata çekti (şanslıyızki falçatayı ücumuze aynı anda montelemediler) kasiyer reisle kapıdakiler tartışırken de karakolun ordan siren sesleri patlak vermeye başladı ardından yunuslar ve ekip otoları geldi ama onlar gelirken transitler dolmuş gitmeye başlamıştı ama keşke patlak veren sadece siren sesleri olsaydı şok anında insan bir şey hissetmiyor ama sonra kendimize baktık ki kaş yanak dudak göz hak getire kıyafetler desen kan pantolona kadar yinede sanırım şanslıyız ki o kalabalıkta hayatta kaldık buda pek iyi olmasada böyle bir anı oldu güvenlik kameralarından şahıslar tespit edilmeye çalışılıyor sonuçları göreceğiz...
50 kişi üstü şahıs 3 kişiye daldı kaçmak mı erkek gibi dayak yemek mi?
Cevapla