Bu kızlar babalarının yanında da mı böyle geziyorlar?

bir şey merak ediyorum hatta yadırgıyorum bu durumu gerçekten.
Yan masada oturan mini elbise giymiş 4 kız gördüm otururken etekten külotları gözüküyor mahrem bölgeleri ortada.. Frikik veyahut yanlışlıkla değil etek o kadar kısa ki ayakta iken bile külot gözüküyor ön bölgeden
Hadi bunu özgürlük bakımından geçtim.
Mesela o kızlar babalarının yanında da böyle külotlu falan rahat mı saygı açısından diyorum bunu tamamen?
Babasının yanında eğiliyor mesela kalçalar ortada filan ev içinde cidden soruyorum normal mi bu sapıklık amaçlı sormuyorum bunu.
Kızların giydiği elbiseler bazen ahlak bakımından yetersiz geliyor bana
Bu kızlar babalarının yanında da mı böyle geziyorlar?
Cevapla