Lütfen cevap veririmisiniz.
Okumak
Evlenmek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
bacım artık 42 yaşına gelmişsin onlarda evlatlarının Mürvetlerini görmek istiyorlar hali yaşarken bir baş göz edelim düşüncesindeler sana tavsiyem gerçekten seveceğin sana değer vereceğini bildiğin biri evlen derim yok bir ömür boyu lanet okursun bende bekarım benim içinde baskı var ama yanlış bir evlilik yapıp hayatımı mahvetmek istemiyorum açıkçası
ya dur da yolun başındasın ne acele ben yaşına bakarak dedim rumuzda yaş 42 yazıyor ona binaen
Sana çok net konuşacağım.. evlnecegin kişinin karakterini tavırlarını görüşlerini karşıdaki İnsanlara ve sana ailene davranışlarına iyice bir bak.. ben bir daha bu denli biriisni bulamam diyorsan o kişiyi kaçırma.. Ama bir kadın her zaman ayakları üstünde durmak zorunda, bilgi ve para güçtür.. ayakta kalan kadin zaferin ta kendisidir.. tercih edilendir... Ama kendine kıymetin değerin artar.. eğer ki evleneceğin kisi müsade ederse ikisini bir arada yürüt hatta.. kendine faydana ne dokunacak olursa onu yap.. kendini düşünmeyen kaybeder..
Evlen. Türkiyede okumak boş iş... Seks için gidebilirsin okula. Çoğu genç kadın okullarda tabularını yıkıyor. Tek işlevi bu aslında okulların. Türkiye asla eğitim için okul ünüversite yapmadı. Her zaman aileler işlerine gitsin çocuk okulda kalsın yuva mantığı ile saçma sapan şeyler ittiriliyor taa ilk okuldan yüksek lisans zamanına dek... Özellikle ünüversite zaman ve para kaybı.
Öyle mi sence bence değil ve üniversite okumadığına eminim
Bilgisayar müh. Isparta 👎 şu an ne yapıyorsun? babamın kuyumcusunda tezgahtar... Ben şanslıyım. Fakat çoğu insanın bir işletmesi yok ve işsiz. Bölüm 70 küsürdü. Beniğm bildiğim bunun 8-10 tanesi iş bulmuş o da nasıl kimler sokulmuşur araya...
Peki ama seks konusunda haklı olduğunu düşünmüyorum
Peki.
şöle söyliyim. bölümde zaten 13 kızdık... 4 tanesi hamile bitirdi ünü. 🤷♀️
Diğerlerinin de bakire olmadığını biliyorum. Çünkü ünü. de bir ciddiyet bir hedef amaç yok. Öleee pul basar gibi öğrenci basıyor ünüversiteler... 81 ilde ünüversite var 😂😜. Bir kısmında da 2-3 tane var o da. Sonra gidince ciddiyetsiz salıverilmiş ortamları görünce cafedir arkadaş ortamı okeydir vs. olay rayından çıkıyor.
Anladım ben sınıfta 2 kız dışında diğerlerini normal buldum zaten sınıfı da çok tanımıyorum ama insanın kişiliğiyle de alakalı olabilir bu durum
O 4 tanesine ne oldu merak ettim ama
Evlendiler. Bitanesi sanırım gevşek birine yutturdu bebeği sanırım. Adam başkasının bebeğine bakıyor 🤷♀️
😄😄😄😄😄
Cevap
22Cevap
Okumak tabi ki
Yorumlardan okuduğum kadarıyla "Tamam" demişsin. Hala geri dönüşün varken al aileni karşına konuş. "Ben evlenmek istemiyorum, okuyacağım." de. Önce oku hayatta bir yerlere gel. Belki okursan çok iyi konumlara ulaşacaksın. Acele etme ailene de açık açık söyle." Acelem yok benim , okuyacağım." De. Yazık etme kendine. İleride daha iyi birine rastlar seversin. Öyle evlenirsin.
bence oku yoksa pişman olursun, düşük de olsa bir işe sahip olma ihtimalin var, senle evlenmek isteyen adam iyi biri mi değil mi belli değil belki evlendiktan sonra değişir belki şiddet uygulayan biridir.. Okumak seni kurtarır en azından boşanmak istyorsan işin gücün olur ayakların üzerine kalmana sağlayan bir işin olur belki
Kesinlikle oku. Ha bazı üniversite mezunlarıda işsiz. Ama haklarını ögrenirsin. Belli bi birikimin statün olur. Genel kültür sahibi olursun dogru ile yanlışı daha kolay ayırt edebilirsin. Üstüne bir de en kötü yer bile üni mezunu alıyor artık. Diger türlü hiç bi işe giremezsin
Belki okusan bir yere varmayacaksın diyenler olur ama ne olursa olsun yine de oku.
Düzgün birine denk geldiysen evlen.
Türkiye de okumak zaman kaybı. O hayal ettiğin bir okul sistemi yok.
Önce okuyup okulunu bitirip bir meslek iş güç sahibi olup kendi ayaklarının üzerinde durunca evlenmek en doğrusu
Bu duruma göre değişik. Akademik başarın varsa ve planların varsa oku. Ancak bu kadar üniversite mezunu var bunları da göz önünde bulundur derim.
Ya kimin ne düşündüğü önemli mi hayat senin. Okursan sonra evlenirsin ama evlenirsen emin ol bir daha okuman çok zor
Bir kadın ekonomik özgürlüğünü kazanamazsa her zaman aile ve eşinin baskısı altında potansiyelini keşfedemeden mutfakla yatak odası arasında çürür gider
Hayatınızın kıymeti yok mu @q okuyun
Amerikada değiliz. İşin sosyolojik boyutu var kadınlar okumalı çünkü bu ülke geri
Gidin arabistana eve kapatacağınız kadınlar bulun o zaman
Hz Alinin bir lafı daha var çocuğunuzu devrin gereklerine göre yetiştirin diye bu devir eğitimi gerektirir. Dinin ilk emri oku. Bir sürü ayet akıl etmez misiniz der. İlmin peşinden gidenin melekler arkasında olur
İstediğiniz yerden cımbızlıyorsunuz sadece. Çok din düşkünüyseniz önce kendi ahlakınıza ibadetinize bakın din kadın değildir
Bir kadının okumasını çalışmasını boş görenler en hakiki cahillerdir
Vereceğin max cevabı vermişsin
kader kısmet ya okuyupta asgari ücretle geçinenide var zengin kocayla gününü gün edende
Okursan daha güzel evlenirsin ben sana diyim hem erkek hem kadın okumadan evlenirsen hayatını... ederler
Kimsenin ne düşündüğü kesinlikle önemli değil. Senin ne istediğin önemli !
ay tabiki okusunlar okumak onlarında hakkıdır yani ama tabiki karar kendisinindir
Evliliği her zaman yapabilirsin ama okuma işlemini her zaman yapamazsın.
Yaşım 24 altı ise kesinlikle okurum ne evlenmesi. 23 ten sonra evlilik düşünülebilir.
Lutfen evlenme. Cok cok yuksek bir ihtimal hatta buna kesin diyebilirim, evlenirsen kotu bir iliskin olacak, mutsuz olacaksin, pisman olacaksin. Ciddiyim. Lutfen kenndine bunu yapma 💓 değerlisin, birak değerini bilen kisiler olsun zamani gelince
Okumak sadece is bulmak demek değildir, okumak insani gelistirir. Kendini gelistiren insan kendine is imkani da yaratır. Sana birsuru oneride bulunabilirim. Burdaki is yok lafini takma. Her sey is değil, o da olur ama.
Niye denk gelmesin? Neymiş ki onu mukemmel kilan. Dunyada birbirinden güzel karakterli bir suru insan var. Hayat gayemiz var olma amacimiz oyle bi insan bulmak mi? Ayrica sen tanimiyorsun onu anladigim kadariyla, yani baskalarinin lafiyla yola çıkma. Bugun guzel insan derler, yarin basina bir sey gelir biz bilemedik derler. Kendinden emin adim atmalısın
Evliliğin bozulduğu an kendine yeni bir hayat kurabilecek güçte olman için. Önce okuyup sonrasında evlenmen daha mantıklı bence.
okusan da bu ülke de bir yere gelmek zor evlen gitsin :D
Napcan evlenip git oku gez toz.
oku önce iş sahibi ol paranı kazan sonra evlenmeye bak
kendi ayaklarının üstüne basmalısın başkasına muhtaç kalmamalısın
42 yaşındaysan evlenme zamanın gelmiş
18 yaşında ne evlenmesi? Ailen sana şaka yapıyor sanırım
Yaş 42 ve okuyorsunuz, Tebrik ederim sizi 👏
😊 pardon o zaman 🙈 Ailen evlenmeni isteme nedeni ne? Bana göre okumana bak kızım erken yaşta evlenme daha küçüksün. Ileride seni boşadığında öylece kalırsın beşparasız...
Senin kararın çok önemli, en doğru kararı sen vermelisin. Egitim anlamında başarılı öğrencimisin peki !
Bir görüş tanış evlilik yolunda ilerleme olursa da lütfen eğitim hayatına son verme. Elinde bir mesleğin veya çalışma hayatına gir. Ekonomik özgürlüğün olsun
Evlenmeyi istemiyorsan oku
İyi bir bölümde okumak.
Okumayi cok istiyor musun peki
Görücü usulü olacak herhalde evliliginiz acele etme derim
Gormek yetiyor mu?
@Freddy1616 hayır
O zaman evlen sende
Ölmek
Bir kadın eline işini almadan evlenmemeli
git oku meslek sahibi ol
Önce okumak 😊
okuyanlar işsiz
42 yaşın mı
Evlenmek
iyi bi eş bulusan evlen tabi neden olmasın
tabiki de okumak
Okumak daha mantıklı.
Okumak
Okumak
Okumak
Okumak
Evlen gitsin
İstediğini yapmak...
okuyan biriyle evlen
okusun okuyacaksa evlen
Okumak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?