Bir erkek bana kötü davransa ağlayasım geliyor, normal mi?

Agresif şekilde davranınca. Ne gerek varki normal şekilde söyleyemezmi:( küfür falan... yılda bir kaç kez başıma geliyor böyle. Ağlamam normal mi bu duruma tuhafmı, nasıl ağlamadan hallederm?
Bir erkek bana kötü davransa ağlayasım geliyor, normal mi?
Cevapla